Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Μάλλιος: «Είμαστε υπερήφανοι που είμαστε Έλληνες»

Πηγή:  http://www.onsports.gr 

Εκστασιασμένος από χαρά, ο πρώτος σκόρερ του Διομήδη στον δεύτερο τελικό στην Τουν, Χάρης Μάλλιος μίλησε στο Onsports για τα συναισθήματά του, την υπερηφάνεια του Έλληνα και τα τελευταία δευτερόλεπτα του τελικού.
«Είναι κάτι το απερίγραπτο, είναι κάτι το συγκλονιστικό. Είμαστε όλοι πολύ ευτυχισμένοι, πολύ χαρούμενοι. Νομίζω ότι δεν το έχουμε συνειδητοποιήσει ακόμα, θα περάσει πολύς καιρός. Είμαστε πολύ υπερήφανοι που είμαστε Έλληνες και αποδείξαμε πως όταν παίζουμε με καρδιά και ψυχή, μπορούμε να καταφέρουμε πράγματα που ούτε καν μπορούμε να διανοηθούμε», δήλωσε αρχικά ο Χάρης Μάλλιος.
Και συνέχισε: «Αυτό το τρόπαιο, πραγματικά δεν ήθελα να το χάσω με τίποτα. Ήθελα να δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου. Ήμουν πρώτος σκόρερ στην επίθεση, αλλά όλη η ομάδα έπαιξε άμυνα για μένα».
Όσον αφορά στα τελευταία δευτερόλεπτα: «Είχα χάσει τη γη κάτω από τα πόδια μου. Δεν ήθελα με τίποτα να το χάσουμε. Στο τελευταίο σουτ, με είχε λούσει κρύος ιδρώτας αλλά ευτυχώς το απέκρουσε ο Χριστόφορος και όλα πήγαν καλά».
Ο Χάρης Μάλλιος ερωτηθείς που αφιερώνει το ευρωπαϊκό τρόπαιο, είπε: «Το αφιερώνω στην Ελλάδα που περνά δύσκολες στιγμές, μετά στην οικογένεια μου και μετά στην ανηψούλα μου που βαφτιζόταν και τουλάχιστον τώρα θα της πάω το τρόπαιο και δεν θα στενοχωρηθεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου