Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΙΑΣ ΕΚ ΒΑΘΕΩΝ

Πηγή: http://www.diomidis-handball.gr
 
Ο coach Δημητρούλιας μίλησε στο site της ομάδας σε μια εκ βαθέων συνέντευξη εγκαινιάζοντας με τον καλύτερο τρόπο την νέα ενότητα του site "Γνωρίστε τον", μέσα από την οποία θα έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε τους ανθρώπους του συλλόγου μας. Ο Μίμης και στην συγκεκριμένη συνέντευξη, όπως και στο γήπεδο, ήταν απολαυστικός και χορταστικός. Μας μίλησε για όλους και για όλα, καταθέτοντας στοιχεία και λεπτομέρειες της της αθλητικής του καριέρας, άγνωστα για τον πολύ κόσμο, ενώ παράλληλα μας ανέλυσε την προπονητική του φιλοσοφία. Απολαύστε τον...
ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΕΣ?
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Κατερίνη. Τα μέρη της μητέρας μου, ο πατέρας μου είναι από την Καλαμάτα και οι γονείς μου ζουν πλέον σε αυτό το νοτιοδυτικό μέρος της Πελοποννήσου.
ΣΕ ΠΟΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΤΟ HANDBALL ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΕΠΕΛΕΞΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ?
Το 89' ήμουν μόλις 11χρονών,θυμάμαι πως με είχαν επιλέξει για το αθλητικό σχολείο και δεν ήθελα να πάω. Η μητέρα μου, μου’ πε “θα πάς μια βδομάδα και αν δεν σου αρέσει θα γυρίσεις στο σχολείο σου”. Αυτό ήταν, η μία βδομάδα έγινε 23 χρόνια πάθους.
ΕΙΧΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΑΘΛΗΜΑ ΠΡΙΝ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙΣ ΣΤΟ HANDBALL?
Ναι, πήγαινα κολύμβηση και ένα μικρό διάστημα ποδόσφαιρο. Μάλιστα όταν ξεκίνησα το χάντμπολ το έκανα παράλληλα με το ποδόσφαιρο.
ΤΙ ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΑΡΧΕΛΑΟ? ΠΟΣΟ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΝΔΡΩΘΗΚΕΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ?
Και τι δεν θυμάμαι. Σπουδαία ομάδα που έβγαλε σπουδαίους παίχτες. Ήμασταν μια πολύ μοναδική και ιδιαίτερη σχολή και πρώτα από όλα οικογένεια. Επίσης έμαθα να πειθαρχώ σε επίπεδα που δεν τα υποψιαζόμουν. Μεγάλο σχολείο.
ΣΕ ΘΛΙΒΕΙ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΕΛΑΟΥ? ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΠΤΩΣΗ ΣΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ Η ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΕΛΑΟΥ? ΤΙ ΕΦΤΑΙΞΕ ΚΑΙ ΕΦΤΑΣΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ?
Ο Αρχέλαος, όπως είπα ήδη ήταν μια μοναδική σχολή και δεν είναι τυχαίο ότι μέσα σε δύο φουρνιές έβγαλε τόσους παίχτες (Καρυπίδη, Σουγγάρα, Μαστορόγιαννη, Αθανασιάδη, Λαζαρίδη, Βελιτσιάνο και άλλους). Αναπτύξανε με την διαχείριση κυρίως του Σωκράτη Σκούφα, ένα πολύ ιδιαίτερο προφίλ παιχνιδιού που δεν θα ήταν άστοχο να πω ότι λείπει από το τωρινό πρωτάθλημα. Το τι έφταιξε δεν χωράει σε 2 λεζάντες. Χαίρομαι πάντως που αρχίζει να κάνει βήματα από τις στάχτες του. Ελπίζω οι Κατερινιώτες που γύρισαν και θα γυρίσουν να βοηθήσουν σε αυτό.
ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΣΗΜΑΔΕΨΕ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΟ?
Χωρίς αμφιβολία ο προπονητής που περιγράφεις είναι ο Σωκράτης Σκούφας. Ένας άνθρωπος που μπορώ να μιλάω για ώρες, ειδικά να βρεθώ με συμπαίχτες Κατερινιώτες (γέλια). Πέραν του γεγονότος ότι διατηρούσε προσωπική σχέση με όλους, είχε πολύ καλό αισθητήρα στο να διατηρήσει παράλληλα ένα περιβάλλον απόλυτης πειθαρχίας, απαλλαγμένης όμως από σοβαροφάνεια. Και φυσικά ευφυής και γενικά αλλά και χαντμπωλικά. Μιλώντας για χαντμπωλική ευφυΐα φυσικά το μυαλό μου πάει αστραπιαία στον αδερφό του, τον Τάκη. Τον πρόλαβα ελάχιστα σαν προπονητή στον Αρχέλαο αλλά μεγάλο διάστημα στην Εθνική Νέων. Δισχιδής προσωπικότητα, πάντα εξέπληττε με τις ιδέες και την διαχείριση του. Διορατικός αλλά και πάντα τακτικός, ήξερε να ξεχωρίζει ποιος δίνει ουσία σε μια ομάδα και ποιός όχι. Αδύνατον επίσης να ξεχάσω την μικρή συνεργασία με τον Νίκο Μάντζο στη Εθνική Εφήβων όπου και μας οδήγησε στους 4 της Ευρώπης. Εκτός από άριστος διαχειριστής προσωπικοτήτων, στο γήπεδο μπορείς να φύγεις με άδειο πορτοφόλι και να είσαι σίγουρος πως το κρατάς σφιχτά σε όλο το ματς. Φυσικά υπήρξαν και άλλοι προπονητές, Ματθαιϊδης ο πρώτος μου, Νίκος Καπουράνης αμέσως μετά. Ο Λευτέρης Ελευθεριάδης από μίνι έως έφηβους διετέλεσε και ομοσπονδιακός μου στην εθνική Παίδων και ένα διάστημα στον Αρχέλαο, αυτός είναι μάλλον ο άνθρωπος που μου έμαθε τα περισσότερα πράγματα τεχνικά για την άμυνα. Στο Σ.Α.Κ.Α είχα μια πολύ καλή συνεργασία με τον Γιώργο Δραγάζη αλλά και λίγο με τον συγχωρεμένο τον Δημητριάδη. Και στον Διομήδη με Πραγκαστή, Βαρελτζή, Σαίτη, Τσολάκο, Γεροδήμο.
ΠΩΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ Η ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΣΑΚΑ? ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΒΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΟΥ ? ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑΝ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΩΣ ΘΑ ΕΚΡΙΝΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ, ΣΟΥ ΑΦΗΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΤΙΚΑ Ή ΑΡΝΗΤΙΚΑ?
Η μεταγραφή μου στον Σ.Α.Κ.Α ήταν το πέρασμα μου στον επαγγελματισμό. Για πρώτη φορά στην ζωή μου θα έκανα μόνο αυτό, ήμουν ενθουσιασμένος και φυσικά δεν μετάνιωσα ποτέ. Πέρασα 2 πολύ σημαντικά χρόνια.
ΤΟ 2003 ΠΗΡΕΣ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΑΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΟΜΗΔΗ, ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΣ ΝΑ ΚΑΤΗΦΟΡΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΣ ΣΤΟ ΝΕΟΦΩΤΙΣΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝΟΨΕΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ. ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΗ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ ΤΕΛΙΚΑ? ΕΧΕΙΣ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙ?
Ναι, αυτό το χαρακτήρισα από τότε απόφαση ζωής. Γεννήθηκα και μεγάλωσα σε επαρχία και αυτό ήταν ένας παράγοντας, ο σημαντικότερος όμως ήταν ότι θα κατηφόριζα σε μια ομάδα που θα έκανε την πρώτη της εμφάνιση στην Α1, με παρθένο έδαφος και ένα επιτελείο παραγόντων με δίψα και όραμα για μια σπουδαία ομάδα. Τέλος, οι γονείς μου ζουν χρόνια στην Καλαμάτα. Αρκετά ?
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ. ΣΕ ΠΟΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΕΘΝΟΣΗΜΟ ?
Ξεκίνησα στα 15 μου με εθνική παμπαίδων. Είμαι τυχερός που συμμετείχα στην σπουδαιότερη φουρνιά με πολύ σημαντικούς αθλητές-παίχτες. Κατακτήσαμε δύο χρυσά Βαλκανικά παίδων, μια 4θέση σε Ευρωπαϊκό Εφήβων, μια 7η σε Ευρωπαϊκό Νέων και μια 8η σε Παγκόσμιο Νέων.
ΤΙ ΓΕΥΣΗ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ Η ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΣΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ? ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΙΟΜΗΔΗ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΡΗΣΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ?
Ήταν μια απολύτως συνειδητή επιλογή. Πολλοί απόρησαν τότε με την απόφαση μου αυτή μιας και ήμουν μέσα στους πρώτους σε όλες τις μετρήσεις που για τον Σέφερτ τον Ομοσπονδιακό μας, ήταν πολύ σημαντικό κριτήριο. Ακόμα πιο σημαντικότερη όμως ήταν μια προσωπική μου συζήτηση με τον Σουηδό, που θα μου επιτρέψετε να την κρατήσω προσωπική. Όσο για τους Ολυμπιακούς ζήλεψα πολύ, και όποιος παίχτης λέει το αντίθετο απλά μην τον πιστέψετε. Αυτό βέβαια δεν μετρίασε καθόλου την χαρά μου για την επιτυχία, στην οποία αισθάνομαι και αισθανόμουν ότι συνέβαλα ούτως η άλλως.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΦΕΡΤ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΒΟΗΘΗΣΕ (ΑΝ ΒΟΗΘΗΣΕ) Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ? ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ ΔΙΙΣΤΑΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ. ΕΣΕΝΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠΟΨΗ ?
Δεν εκτιμώ πως οι απόψεις είναι διιστάμενες .Ο Σέφερτ έφερε 2σπουδαίες επιτυχίες. Πήρε πολύ δουλεμένους παίχτες από σπουδαίους προπονητές (Κρανάκη, Ιατρούδη κ.τ.λ) και φυσικά αν δεν υπήρχαν αυτοί οι προπονητές δεν θα υπήρχε επιτυχία. Όμως όσοι έζησαν από κοντά την Εθνική ξέρουν ότι η συμβολή του ήταν τεράστια. Είχα την τύχη να ανταλλάξω πολλές απόψεις μαζί του ακόμα και πλέον του χάντμπολ, μια πολύ δυνατή προσωπικότητα με εξαιρετική δυνατότητα διαχείρισης ενός πειθαρχημένου συνόλου, με πολύ καλή γνώση στο να κάνει έναν χαντμπωλίστα, αθλητή-χαντμπωλίστα και με ένα πολύ καλό όνομα με επιρροή στην Ευρώπη. Όπως προέκυψε από τα αποτελέσματα ήταν ο κατάλληλος άνθρωπος την κατάλληλη στιγμή. Αυτοί που τον αμφισβητούν είναι συντριπτικά λιγότεροι από αυτούς που τον αναγνωρίζουν.
ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΗΜΕΡΑ. ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΣΕ ΠΟΡΕΙΑ ΑΝΟΔΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΕ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΔΙΕΤΙΑΣ 2004-2005? Η ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΟΥ ΚΡΑΝΑΚΗ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ?
Ο Κ. Κρανάκης είναι ο προπονητής των περισσοτέρων τίτλων και δικαιωματικά ο θώκος του ομοσπονδιακού του ανατέθηκε. Σίγουρα έχει δύσκολο έργο μιας και θα έχει να παντρέψει διαφορετικές ταχύτητες παιχτών, αλλά και μια ομοσπονδία με σαφώς χαμηλότερο μπάτζετ για να στηρίξει το κόστος των επιλογών του, από την άλλη ίσως είναι ο καταλληλότερος να το κάνει αυτό, αυτή την στιγμή. Όλοι στην οικογένεια του χάντμπολ χρειαζόμαστε μια νέα επιτυχία. Του εύχομαι να την καταφέρει.
ΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΔΙΟΜΗΔΗ. ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΣΧΕΔΟΝ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ. ΕΜΕΙΣ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΑΡΓΙΤΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ. ΕΣΥ, ΠΩΣ ΝΙΩΘΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ?
Αισθάνομαι σαν να είμαι στην πρώτη μου ομάδα. Ούτως η άλλως από τα πράσινα ξεκίνησα και σε αυτά τελείωσα. Είμαι πλέον σε ένα περιβάλλον που το θεωρώ οικογένεια μου. Από την διοίκηση μέχρι τον πιο καινούργιο παίχτη, με όλους έχω κάτι να μοιραστώ. Έχω όραμα για αυτήν την ομάδα, το είχα από την πρώτη στιγμή που ήρθα εδώ.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΟΥ ΣΑΝ ΑΘΛΗΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΤΟΥ ΔΙΟΜΗΔΗ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ?
Αναμφίβολα η σπουδαιότερη στιγμή για εμένα είναι η νίκη επί του ΠΑΟΚ στα Play out το 2004. Ήταν σχεδόν επικό το τι καταφέραμε εκείνη την χρονιά. Με παίχτες που είχαν ελάχιστη εμπειρία ακόμα και στην Α2 αλλά με πολύ καλό περιβάλλον και μια διοίκηση που ήταν δυνατά εκεί ακόμα και μετά το από το απόλυτα αποτυχημένο ξεκίνημα (8 ήττες στα πρώτα 8 παιχνίδια). Κάπου εκεί ήταν και η χειρότερη. Εντός έδρας ήττα από εύκολο αντίπαλο και πλέον η αμφιβολία έκδηλη ακόμα και σε εμάς τους ίδιους τους παίχτες αν θα τα καταφέρναμε. Δύσκολη περίοδος εντός και εκτός γηπέδου.
ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΕΝΑΝ ΤΙΤΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΟΜΗΔΗ? ΤΙ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΦΤΑΙΞΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ Η ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΠΙΕΙ «ΝΕΡΟ» ΕΝΩ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΗΝ ΠΗΓΗ ?
Πέρσι είχαμε υλικό που είχε την δυνατότητα να φτάσει στον τίτλο. Συνυπολογίζοντας πως σαν αρχηγός θα σήκωνα το πρώτο τρόπαιο του συλλόγου δεν μπορώ να πω πως δεν με πείραξε. Τώρα, οι λόγοι σε μια αποτυχία μπορεί να είναι πολλοί, το σίγουρο είναι πως δεν αποπνέαμε αέρα πρωταθλητή.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ. ΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΦΟΥΡΝΙΑ ΤΟΥ ΔΙΟΜΗΔΗ. ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΥΛΛΟΓΟ ?
Είναι με διαφορά ο σημαντικότερος παράγοντας. Και ο Διομήδης είναι ο ιδανικός σύλλογος που μπορεί να το διαπιστώσει. Περάσαμε χρόνια χωρίς δικά μας παιδιά και χωρίς δικούς μας συλλόγους να μας διοχετεύουν νέους αθλητές, αναγκαζόμασταν να αγοράζουμε ακόμα και παίχτες πάγκου. Αυτό δεν είναι υγεία. Ένας υγιής σύλλογος πρέπει να κάνει 2-3 προσθήκες πραγματικά ποιοτικών παιχτών και όλος ο κορμός να απαρτίζεται από δικά του παιδιά. Εύχομαι και πιστεύω πως η δική μου φουρνιά θα είναι μόνο η αρχή από μια σειρά σπουδαίων γενεών.
ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΠΟΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ? ΤΟ ΦΟΡΤΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΥ ΑΝ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΒΙΩΝΕΙΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΧΡΙ ΕΦΗΒΟΙ, ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗ ΤΟΥΣ. ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΓΟΗΤΕΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠΟΨΗ ?
Είναι κάτι που αν δεν το γουστάρεις, σίγουρα δεν πρέπει να το κάνεις. Συνδυάζεις πολλούς και σημαντικούς ρόλους, παιδαγωγός, γυμναστής, προπονητής, κοινωνός, εξομολογητής, φίλος, ”γονιός”. Το μεγαλύτερο μου σεβασμό τον τρέφω σε προπονητές που έφτιαξαν μεγάλες “φουρνιές” από το μηδέν και δημιούργησαν αθλητές και ανθρώπους, αυτοί ήταν δάσκαλοι-πρότυπο για εμένα να ασχοληθώ με αυτό το δύσκολο, αλλά μαγικό κομμάτι.
ΦΕΤΟΣ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕΣ ΔΥΟ ΤΙΤΛΟΥΣ ΩΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ? ΠΩΣ ΝΙΩΘΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ? ΤΙ ΣΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Ή Η ΧΑΡΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ?
Αυταπάντητη ερώτηση. Δεν υπάρχει προπονητής που δεν τον τρέφει η χαρά των παιδιών πρώτιστα. Είναι πολύ σπουδαίο που φτάσαμε σε πανελλήνια μετάλλια και σε μοριοδοτήσεις για το πανεπιστήμιο. Ξεπεράσαμε πολλά και δουλέψαμε πολύ σκληρά για να φτάσουμε εκεί από το μηδέν. Είμαι πολύ περήφανος για αυτή την φουρνιά, για το επίπεδό τους πλέον σαν αθλητές και για κάθε προσωπικότητα ξεχωριστά.
ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΑΝΕΣ ΙΣΩΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΣΟΥ ΚΑΡΙΕΡΑ. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΗΚΑΝ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΤΗΣ ΑΝΔΡΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ. ΠΩΣ ΕΝΙΩΣΕΣ? ΕΙΧΕΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΝΔΟΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙΣ? ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΒΗΜΑ? ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΧΩΣΕ?
Ειλικρινά, απολύτως τίποτα δεν με προβλημάτισε. Είχα μια πολύ συγκεκριμένη ταυτότητα που ήθελα να δώσω στην ομάδα. Θα το δοκίμαζα και ακόμα και αν αποτύγχανε θα ήμουν ευχαριστημένος επειδή το επιχείρησα. Μου αρέσει η ευθύνη και το “δημιουργικό άγχος”. Όσο για τους ανθρώπους της ομάδας τους ευχαριστώ γι' αυτό που είδαν σε εμένα και μου ανέθεσαν αυτό το πόστο. Ξέρω ότι για αυτούς ήταν ρίσκο και ήταν ένας επιπρόσθετος λόγος κίνητρο για να τα καταφέρω.
ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΟΥ ΩΣ ΠΑΙΚΤΗΣ?
Όχι. Σαν παίχτης έκανα τον κύκλο μου. Αν έπαιζα τα επόμενα χρόνια ίσως βοηθούσα, αλλά όχι στον βαθμό που θα ήθελα. Αισθάνομαι ότι σαν προπονητής έχω να προσφέρω περισσότερα αυτή την στιγμή. Είναι σημαντικό για εμένα που στα 33 αναλαμβάνω μια ομάδα Α1.
ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΣΟΥ ΣΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ?
Είναι ακριβώς ίδιες με τις φιλοδοξίες μου για την ομάδα. Το αγαπώ αυτό που κάνω και θέλω συνέχεια να εμπλουτίζω το γνωστικό μου επίπεδο. Ξέρω πως η πίεση της Α1 θα με κάνει καλύτερο. Θέλω όταν τελειώσει η χρονιά να πω πως η ομάδα έγινε καλύτερη, ο κάθε παίχτης ατομικά βελτιώθηκε και φυσικά για εμένα πως εξέλιξα πολλά μου χαρακτηριστικά και γνώσεις. Η φιλοδοξία μου λοιπόν είναι να ξεπερνώ κάθε μικρό στόχο και να φτιάχνω έναν μεγαλύτερο.
ΣΥΝΗΘΩΣ ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΘΙΑΣΩΤΕΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ, ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ «ΣΧΟΛΗ» ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ. ΕΣΕΝΑ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΣΟΥ ΜΟΤΙΒΟ?
Ναι, φυσικά έχω μια βαθιά επιρροή από την “Κατερινιώτικη” σχολή. Πιστεύω πολύ στην 3-2-1 άμυνα σε όλες τις παραλλαγές της. Αν αναπτύξουμε την ιδιοσυγκρασία της, είναι ένα σχήμα που ενώ αμύνεσαι ελέγχεις το παιχνίδι του αντιπάλου και το κατευθύνεις. Απαιτεί όμως αθλητές άλλα και μυαλά επιπέδου. Κάπως έτσι έγιναν και οι επιλογές για το χτίσιμο της φετινής ομάδας. Έχουμε πολύ όρεξη στην άμυνα και τρέχουμε κάθε μπάλα που κερδίζουμε. Στην επίθεση πάλι, αναπτύσσουμε πολλά κινητικά μοτίβα που πολλές φορές καταλήγουν σε 2 πίβοτ κάτι που επίσης με χαρακτηρίζει σαν προπονητή.
ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΘΗΤΕΙΑ ΩΣ ΠΡΩΤΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΤΙΓΜΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ HANDBALL. ΠΟΣΟ ΣΕ ΒΟΗΘΑ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ? ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΗ Ή ΚΑΤΑΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑΝ ΖΑΡΑΒΙΝΑ, ΕΝΑΝ ΣΑΜΑΡΑ, ΕΝΑΝ ΜΕΓΑΛΟΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, ΕΝΑΝ ΜΑΡΑΓΚΟ Κ.Λ.Π. ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ?
Ένας νέος σκηνοθέτης θα έψαχνε για νέους και ταλαντούχους ηθοποιούς για να τους πλαισιώσει με κάποιους πιο παλιούς, ποιοτικούς και καταξιωμένους. Είναι μόνο τύχη και ένα σοβαρό κίνητρο να τους προλάβω (γέλια). Ενδεχομένως να είμαι ο μόνος της γενιάς μου που θα έχω κοουτσάρει παίχτες από την «χρυσή φουρνιά» του Ελληνικού χάντμπολ. Πολλοί μου είχαν πει το καλοκαίρι πως ήταν λάθος να αναλάβω τώρα την ομάδα που υπάρχουν ακόμα οι “μεγάλοι” αλλά για εμένα ήταν απλώς μια πρόκληση. Το χάντμπολ είναι σαν μια ξένη γλώσσα. Όταν αυτή η γλώσσα γίνεται κατανοητή όλα είναι εύκολα. Όλοι αυτοί που ανέφερες είναι πολύ μεγάλοι και ευσυνείδητοι αθλητές που αγαπούν την σκληρή δουλειά και την προπόνηση. Είναι χαρά μου να δουλεύω μαζί τους και να τους φτάνω στα αγωνιστικά τους όρια. Τώρα για τον κάθε ένα μπορώ να σας μιλάω για ώρες.
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΓΡΑΦΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ. ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ. ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ?
Είναι κάτι που κατά κάποιο τρόπο συμφωνήσαμε και το τηρούμε από την πρώτη μας συνάντηση φέτος, να βάζουμε την ομάδα πάνω από οποιονδήποτε και οτιδήποτε. Υπάρχουν πολλά και κανένα μυστικό. Το σίγουρο είναι αρωγοί και συντελεστές σε αυτό. Έχουμε αναπτύξει ένα σύστημα μικροεπικοινωνίας με υγιείς αρχές. Διεκδικούμε και διαφωνούμε στα όρια όμως που δεν στοιχίζει στην ομάδα. Φυσικά σε όλα αυτά είναι προϋπόθεση μια υγιής και συνεπής διοίκηση, πράγμα που ευτυχούμε να έχουμε.
ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΟΜΗΔΗ ΦΕΤΟΣ? ΣΤΕΙΛΕ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΑΡΓΟΥΣ ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Ξέρω ότι ανεβάσαμε τον πήχη της τοπικής κοινωνίας. Αυτό που μπορούμε να τους υποσχεθούμε είναι ότι θα δώσουμε και την ψυχή μας για να φτάσουμε το Άργος και τον Διομήδη όσο πιο ψηλά γίνεται, και θα τους υπενθυμίσω ότι ένα μέρος της ψυχής μας είναι αυτοί, μας δίνουν πάρα πολύ δύναμη να παλεύουμε πέραν των δυνάμεων μας και η παρουσία τους στα εντός έδρας παιχνίδια είναι συγκλονιστική και καταλυτική. Ανυπομονούμε για τον επόμενο αγώνα στο Άργος και θα προσπαθήσουμε να φτάσουμε όσο πιο ψηλά στο πρωτάθλημα προκειμένου να φέρουμε περισσότερα παιχνίδια εδώ στα play-off.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου