Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Τσακίρης: «Να φτάσουμε τον ΠΑΟΚ πολύ ψηλά»



Ο χαντμπολίστας Δημήτρης Τσακίρης είναι ο αγαπημένος της κερκίδας του ΠΑΟΚ για το πάθος που βγάζει στον αγώνα, γεγονός που του βγαίνει αβίαστα
Σε συνέντευξή του στην επίσημη ιστοσελίδα του τμήματος χάντμπολ του ΠΑΟΚ ο Δημήτρης Τσακίρης τόνισε ότι το γεμάτο γήπεδο είναι το καλύτερό του.
Αναλυτικά:
Πώς έγινε η πρώτη σου επαφή με το άθλημα;
«Η πρώτη μου επαφή με το άθλημα έγινε μέσω των δημοτικών σχολείων. Το σχολείο μου βγήκε πρώτο στο πρωτάθλημα και αυτό το γεγονός μου… άνοιξε την όρεξη για να συνεχίσω».
Τι σημαίνει για σένα ο ΠΑΟΚ;
«Πολλά. Το πρώτο και κύριο ότι είναι η ομάδα της καρδιάς μου. Είναι μία ομάδα με μεγάλη ιστορία και αυτό σε κάνει ακόμη πιο δυνατό, σου βγάζει πάθος και δύναμη».
Ποια θεωρείς την καλύτερη στιγμή σου στην ομάδα;
«Φυσικά την κατάκτηση των δύο πρωταθλημάτων. Ήταν στόχος ζωής για μένα. Αλλά δεν ξεχνώ και την πρόκριση που καταφέραμε στη Ρωσία».
Ποια είναι η μεγαλύτερη φιλοδοξία σου;
«Φιλοδοξίες έχω πολλές, αλλά η πιο σημαντική είναι να φτάσουμε τον ΠΑΟΚ πολύ ψηλά, στα ευρωπαϊκά σαλόνια».
Ποιο είναι το πρότυπό σου από το χώρο του χάντμπολ;
«Μου αρέσουν οι εκκεντρικοί παίκτες, αυτοί που δεν φοβούνται να διασκεδάσουν μέσα από το άθλημα. Ένα παράδειγμα είναι ο Κρέτσμαρ, ο οποίος είναι… τρελός».
Τι είναι καλύτερο από ένα γεμάτο γήπεδο χάντμπολ, από φίλους του ΠΑΟΚ;
«Νομίζω ότι τίποτα δεν είναι καλύτερο».
Τι πρέπει να γίνει για να φτάσει το ελληνικό χάντμπολ στο επίπεδο των προηγμένων χωρών του αθλήματος;
«Δεν απαντώ».
Συνδυάζεις πρωταθλητισμό και εργασία. Πώς τα καταφέρνεις;
«Συνδυάζω την εργασία με τον πρωταθλητισμό εδώ και χρόνια, και παλιότερα τον συνδύαζα και με σπουδές. Δεν μπορώ να πω ότι είναι εύκολο, αλλά εάν έχεις στόχους μπορείς να τα καταφέρεις».
Ποιο αγαπημένο σου πρόσωπο θέλεις να βρίσκεται πάντα στην κερκίδα;
«Σε μικρότερες ομάδες που δεν είχαν φιλάθλους, μου άρεσε να είναι στην κερκίδα η οικογένειά μου και τα αγαπημένα μου πρόσωπα. Όχι ότι τώρα δεν τα θέλω, αλλά ο ΠΑΟΚ έχει φιλάθλους που με καλύπτουν πλήρως».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου