Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Ανακοίνωση του προπονητή του ΓΣ Χανίων Δ. Πουλιδάκη

Πηγή: http://hatzi-handball.blogspot.gr 
Ανακοίνωση προς τα ΜΜΕ απέστειλε ο προπονητής του ΓΣ Χανίων Δ. Πουλιδάκης, με την οποία αναφέρεται στο παιχνίδι της ομάδας του με τον Ιωνικό ΝΦ. Η ανακοίνωση έχει ως εξής:
"Είναι πραγματικά λυπηρό να υπάρχουν στο χάντμπολ διαιτητές οι οποίοι για άγνωστους λόγους δεν διστάζουν και μάλιστα με περίσσια άνεση, να βάλουν σε κίνδυνο ακόμα και την σωματική ακεραιότητα αθλητών ανεξαρτήτου ηλικίας. Αναφέρομαι βέβαια στον αγώνα Ιωνικός Ν.Φ.-Γ.Σ. Χανίων στον οποίο οι διαιτητές Τσακανίκας και Κολλάρος ήταν επιεικώς απαράδεκτοι και το χειρότερο είναι ότι ο παριστάμενος στο γήπεδο πρόεδρος της ΚΕΔ, κ. Νικολίτσας, σε παράπονο μέλους του συμβουλίου της ομάδας μας, του είπε ότι όλα τα είδε σωστά και η μόνη παρατυπία ήταν, λέει, η κακή συμπεριφορά μου.Οφείλω συγνώμη στον κ. Νικολίτσα, παρασύρθηκα και δεν είχα λόγο. Τι είναι άλλωστε ένας χιαστός (Αλυγιζάκης), μια κάκωση μηνίσκου (Λαδάκης) και η διάσειση που έπαθε ο δεκατετράχρονος Αναστασάκης μετά από εσκεμμένη αγκωνιά που δέχτηκε. Έχει δίκιο, γιατί να εκνευριστώ που χτυπούσαν τους αθλητές μου εκτός φάσης και οι διαιτητές έκαναν τα στραβά μάτια (εκτός από την φάση στο 50' όπου είδαν γροθιά στον σβέρκο του αθλητή μου εκτός φάσης και έδωσαν δίλεπτη γιατί δεν τόλμησαν φυσικά να δώσουν κόκκινη ούτε σε αυτήν την αλητεία) και γιατί να εκνευριστώ που ενώ μετά από γροθιά που δέχτηκε αθλητής μου και έμεινε στην επίθεση το παιχνίδι δεν διακόπηκε μέχρι που οι παίκτες του Ιωνικού σκόραραν, αλλά και για πολλά άλλα τα οποία μπορώ να αναφέρω οποιαδήποτε στιγμή μου ζητηθεί και έχουν να κάνουν αποκλειστικά με αποφάσεις οι οποίες έθεταν σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα των αθλητών μου.
Δυστυχώς δεν έχω το βίντεο του αγώνα ώστε να μπορέσω να αποδείξω τα “εγκλήματα” των διαιτητών, που αυτός δεν είδε, όπως δεν έχω και το φύλλο αγώνα γιατί οι διαιτητές εφεύραν καινούριο κανονισμό ο οποίος λέει ότι τα σωματεία, το φύλλο αγώνα το παίρνουν από την ομοσπονδία χωρίς να έχει κανείς το δικαίωμα ένστασης σε αυτά τα οποία έγραψαν και στα οποία κάποιο από τα σωματεία ίσως να μην συμφωνεί. Τέλος, από ότι ξέρω, 16αδα επιτρέπετε στους αγώνες Α2 με την προϋπόθεση δύο τουλάχιστον να είναι παίδες, αλλά δεν πειράζει, το πάθημα μάθημα για το μέλλον.
Στο παρελθόν έχω απασχολήσει τον Τύπο και την ομοσπονδία μόνο μία φορά και είχε να κάνει με τον ανεξήγητο αποκλεισμό των ομάδων μας από τις τελικές φάσεις των πρωταθλημάτων ηλικιακών κατηγοριών. Τότε, δυστυχώς, δεν πήρα καμία απάντηση και τώρα επίσης δεν περιμένω απάντηση από ανθρώπους που κρύβονται πίσω από την καρέκλα τους. Απλά δεν μπορώ να σιωπήσω μπροστά σε τέτοια αλητεία .
Ξανά ένα μπράβο στους … «διαιτητές» Τσακανίκα – Κολλάρο και ακόμη ένα μπράβο στον κ. Νικολίτσα.
Πουλιδάκης Δημήτρης."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου