Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Πετρίδης: «Περιμένουμε στραβοπάτημα του Διομήδη»

Πηγή:  http://www.onsports.gr 

Ο πλέι μέικερ του ΠΑΟΚ, Θοδωρής Πετρίδης, ποντάρει σε στραβοπάτημα του Διομήδη για να φτάσει στο πολυπόθητο νταμπλ.
Ο Πετρίδης μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό Sport 103 για το κύπελλο που πήρε ο ΠΑΟΚ και το πρωτάθλημα που θέλει: «Η κατάκτηση του νταμπλ είναι σίγουρα αυτό που θέλουμε όλοι μας, ωστόσο, αναγνωρίζουμε ότι δεν είναι στο χέρι μας. Το χρωστάμε, άλλωστε, και στον κόσμο μας, μετά την πίκρα πέρυσι, όταν και χάσαμε το πρωτάθλημα μέσα στη Μίκρα. Βάσει της βαθμολογίας, ο Διομήδης Άργους είναι ο μεγαλύτερος αντίπαλός μας και περιμένουμε κάποιο στραβοπάτημά του.
Από την άλλη πλευρά, η ΑΕΚ είναι περισσότερο στα μέτρα μας, καθώς έχει στοιχεία που μπορούμε να εκμεταλλευτούμε. Πάντως, το Άργος η αλήθεια είναι ότι δε διαθέτει πολύ πάγκο, όπως εμείς, και είναι ερωτηματικό το αν θα καταφέρει ν' αντέξει με τα συνεχή παιχνίδια σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Πλέον έχει αλλάξει η ψυχολογία μας συγκριτικά με το ξεκίνημα της φετινής χρονιάς. Έφυγαν κάποιοι παίκτες, άλλαξε το ρόλο, ενώ και παίκτες, που δεν είχαμε βασικό ρόλο πέρυσι, αποκτήσαμε αυτομάτως βασικό ρόλο.
Για την κλήση του στην εθνική: «Σίγουρα, δεν μπορώ να έχω μεγάλες βλέψεις με την Εθνική ομάδα, ωστόσο, η κλήση αυτή αποτελεί δικαίωση των κόπων μου και της φετινής μου εικόνας. Πάρα πολλοί από εμάς ονειρευόμαστε μία τέτοια κλήση και δεν το κρύβω ότι και εγώ το είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου