Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

O Mladen Rakcevic αποκλειστικά στο handball.gr

 
Λίγη ώρα πριν την παρουσίαση της ΑΕΚ στο ίδρυμα "Π. Ζήσης", το νέο πίβοτ της ομάδας Mladen Rakcevic βρέθηκε στα γραφεία της ομάδας με τον Δ. Λαζόπουλο, όπου υπόγραψε το νέο του συμβόλαιο διάρκειας 1 έτους. Ο Rakcevic δήλωσε αποκλειστικά στο handball.gr :"Είμαι πολύ ευχαριστημένος που θα αποτελέσω μέλος της οικογένειας της ΑΕΚ. Για να πω την αλήθεια όλα έγιναν πολύ ξαφνικά, αφού ήμουν πολύ διστακτικός και δεν πίστευα ότι μια Ελληνική ομάδα θα μπορούσε να καλύψει τις οικονομικές και αγωνιστικές μου απαιτήσεις. Έτσι, κι ενώ ήμουν έτοιμος να υπογράψω σε έναν άλλο σύλλογο, ένα τηλέφωνο του κ. Λαζόπουλου στον εκπρόσωπο μου έφερε τα πάνω κάτω και αντί για τη Γαλλία ταξίδεψα στην Αθήνα για να συναντηθώ μαζί του.
Όταν βρεθήκαμε και ο κ. Λαζόπουλος μου παρουσίασε το όραμα του για την ομάδα και τις μέχρι 
τώρα μεταγραφικές του κινήσεις, θεώρησα ότι για να παραμένουν και να έρχονται όλοι αυτοί οι πολύ υψηλού επιπέδου παίχτες, τα πράγματα είναι πολύ επαγγελματικά και οι στόχοι είναι υψηλοί κι αφού ο Πρόεδρος μου εξασφάλισε ενα συμβόλαιο που με καλύπτει απόλυτα, δώσαμε τα χέρια.
Στόχος μου είναι να διατηρήσουμε τα κεκτημένα στην Ελλάδα και με τους νέους μου συμπαίχτες, να οδηγήσουμε την ομάδα όσο πιο ψηλά γίνεται στην Ευρώπη. Γνωρίζουμε ότι η κλήρωση με τη Minsk είναι πολύ δύσκολη, αλλά θα προσπαθήσουμε στο γήπεδο για να εξαντλήσουμε τις πιθανότητες που μας αναλογούν.
Μου είπαν επίσης ότι ο κόσμος της ομάδας είναι πολύ εκδηλωτικός και την ακολουθεί παντού. Θέλω να τους καλέσω να στηρίξουν για μια ακόμα φορά την ομάδα ιδιαίτερα τώρα που θα παίζουμε σε αυτό το καταπληκτικό γήπεδο κι εμείς θα φροντίσουμε να τους αποζημιώνουμε με το θέαμα και τα αποτελέσματα. "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου