Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Στην Hildesheim ο Τζούφρας

Πηγή: http://hatzi-handball.blogspot.gr
 
Η Ελληνική παρουσία στο Eintracht Hildesheim θα έχει μια νέα προσθήκη από την επόμενη χρονιά. Ο διεθνής πίβοτ Νίκος Τζούφρας υπόγραψε διετές συμβόλαιο με το σύλλογο της δεύτερης κατηγορίας την Παρασκευή.Ο Τζούφρας που αγωνίστηκε με τα χρώματα της HF Springe τα δυο τελευταία χρόνια, αναμένεται να προσαρμοστεί σύντομα στην νέα του ομάδα, λόγω και της παρουσίας του Δημήτρη Τζιμούρτου και του Κώστα Χαντζιάρα που παίζουν ήδη στη Χιλντεσχάιμ. "οι τρεις είναι καλοί φίλοι και θα ταιριάζει πολύ καλά μαζί», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Gerald Oberbeck ευχαριστημένος. Ο Τζούφρας είναι ένας από τους πιο παραγωγικούς παίκτες στην τρίτης κατηγορίας. «Είμαι ευτυχής που θα είμαι παίχτης της Χιλντεσχάιμ. Έχω βρεθεί αρκετές φορές στη Sparkassen-Arena και πάντα μου άρεσε η ατμόσφαιρα. Είναι πολύ ωραίο που θα είμαι από του χρόνου μέλος της οικογένειας του Χιλντεσχάιμ" δήλωσε ο Τζούφρας κατά τη διάρκεια επίσκεψης του στα γραφεία της νέας του ομάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου