Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

ΑΣΕΔ: Ανατροπή δεδομένων με Κοτελίδα που αποχωρεί από την Α1 και ίσως από την ενεργό δράση.

Πηγή: www.ased.gr
 
Σαν "κεραυνός εν αιθρία" ακούστηκε η είδηση αποχώρησης από την ενεργό δράση του Αλέξη Κοτελίδα στη χαντμπολική οικογένεια του Συλλόγου μας. Ο 35χρονος pivot της ομάδας και στυλοβάτης της άμυνας των "μπλε" τα τελευταία χρόνια, ενημέρωσε τη διοίκηση του ΑΣΕΔ σχετικά με τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτή την απόφαση, δηλώνοντας χαρακτηριστικά:
"Καταρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τον Πρόεδρο και γενικότερα την διοίκηση του ΑΣΕΔ, τους παράγοντες, προπονητές, εφόρους και όλους τους συμπαίκτες μου για τα όμορφα χρόνια που ζήσαμε στην ομάδα και 
που την έκαναν οικογένειά μου...δεύτερο σπίτι μου... Μεταξύ πολλών άλλων, οι κύριοι Δούκας, Γιαννάδης, Βάτης, Φελούκας και ο coach Κρανάκης μου παρείχαν από την πρώτη ημέρα της μεταγραφής μου στην ομάδα, υποστήριξη, βοήθεια και αγάπη, γεγονός που έκαναν ακόμη δυσκολότερη την απόφασή μου... Δυστυχώς, όμως, βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να ανακοινώσω την αποχώρησή μου από τον ΑΣΕΔ, τα γήπεδα της Α1 και ίσως από την ενεργό δράση, γενικότερα...
Οι επαγγελματικές και οικογενειακές μου υποχρεώσεις είναι πλέον τέτοιες που δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω την ενασχόλησή μου με το χάντμπολ στο επίπεδο που το έκανα μέχρι σήμερα... Για το λόγο αυτό αποφάσισα να μη συμμετάσχω στο φετινό, απαιτητικό πρωτάθλημα της Α1 και εφόσον δε βρεθεί κάποια ομάδα χαμηλότερης κατηγορίας να αγωνιστώ, να αποσυρθώ κιόλας από την ενεργό δράση.
Απλά θα ήταν άδικο να παραμείνω στον ΑΣΕΔ και τελικά να μην μπορώ να ανταπεξέλθω στις αγωνιστικές μου υποχρεώσεις δημιουργώντας εν τέλει πρόβλημα στην ίδια μου την ομάδα..."
Η διοίκηση του Συλλόγου ευχαριστεί θερμά τον Αλέξη για τα χρόνια προσφοράς του στην ομάδα, το ήθος και την αγωνιστικότητά του... Τέτοιοι αθλητές είναι βέβαιο ότι κοσμούν τα Ελληνικά γήπεδα, κοσμούν το Ελληνικό Χάντμπολ και είναι βέβαιο ότι αυτό γίνεται φτωχότερο κατά την αποχώρησή τους από τη δράση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου