Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Ο Χάρης Μάλλιος επιστρέφει στον Διομήδη

Πηγή: http://diomidis-handball.gr/
 
Ο διεθνής παίκτης μας Χάρης Μάλλιος, ο οποίος ήταν ένας εκ των βασικών πρωταγωνιστών της "χρυσής χρονιάς" του Διομήδη και είχε συμβάλλει τα μέγιστα στην κατάκτηση Πρωταθλήματος και Ευρωπαϊκού Κυπέλλου, επιστρέφει και πάλι στην αγέλη των λύκων.Μετά από απουσία ενός έτους, καθώς αγωνιζόταν στην Γερμανική Springe, ο Χάρης σαφώς πιο έμπειρος και ανανεωμένος, επιστρέφει και ενσωματώνεται στις τάξεις των πρασίνων, δίνοντας με την παρουσία του μεγάλη βοήθεια στο φετινό ρόστερ, ενώ με μεγάλο ενδιαφέρον αναμένεται να δούμε την συνύπαρξή του στο χώρο των playmaker με τον Γιώργο Μαστορόγιαννη. Η επιστροφή του δυναμώνει κατά πολύ τον νευραλγικό τομέα της οργάνωσης του παιχνιδιού και η χαρά μας είναι πολύ μεγάλη, καθώς ο Χάρης είναι ένας παίκτης δυναμικός, αποφασιστικός και πολύ χρήσιμος επιθετικά αλλά και αμυντικά.Ο ίδιος, δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα μας: "Είμαι πολύ χαρούμενος που γυρίζω σε μια ομάδα, με την οποία έχω ζήσει μεγάλες στιγμές και έχω δίπλα μου ανθρώπους που αγαπάω και με αγαπούν. Εύχομαι πάνω από όλα να έχουμε υγεία στην ομάδα και είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε μια πολύ καλή αθλητική χρονιά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου