Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

ΔΙΟΜΗΔΗΣ: ΠΗΡΕ ΚΕΔΕΡΗ, ΑΝΑΝΕΩΣΕ Ο ΖΑΡΑΒΙΝΑΣ

Πηγή: http://www.handball.org.gr
 
Τις υπηρεσίες του στον Διομήδη θα συνεχίσει να προσφέρει και την νέα σεζόν ο Γιώργος Ζαραβίνας. Ο αρχηγός των «Λύκων» είχε κατά νου να αποχωρήσει αυτό το καλοκαίρι από την ενεργό δράση, όμως μετά από συζητήσεις με την διοίκηση, την τεχνική ηγεσία και προτροπή από τους απλούς φιλάθλους του Διομήδη, μεταπείστηκε και αποφάσισε να συνεχίσει, σκορπίζοντας χαμόγελα στις τάξεις της ομάδας. Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά ο «Ζάρα» θα φορέσει την φανέλα της ομάδας του Άργους. Ο ίδιος δήλωσε στην ιστοσελίδα του Διομήδη σχετικά με την μεγάλη απόφαση που πήρε: «Είμαι χαρούμενος που θα παίξω στον Διομήδη για έναν ακόμα χρόνο. Είμαι σίγουρος ότι και φέτος θα έχουμε μια πολύ καλή ομάδα και πιστεύω ότι θα έχουμε ένα πολύ καλύτερο πρωτάθλημα, σε σχέση με πέρσι. Εύχομαι να το απολαύσουμε όλοι!»Από κει και πέρα ο Διομήδης ανακοίνωσε την πρώτη του μεταγραφή, πρόκειται για τον Χρήστο Κεδέρη. Ο ταλαντούχος αθλητής του ΔΙΚΕΑ, συμφώνησε σε όλα και θα προσφέρει τις υπηρεσίες του στην ομάδα για τον επόμενο χρόνο. Αγωνίζεται στη θέση του αριστερού εξτρέμ και ουσιαστικά είναι ο παίκτης, που μαζί με τον Λευτέρη Κρεμαστιώτη θα πάρουν σιγά σιγά την... σκυτάλη από τον Γιώργο Ζαραβίνα. Αποτέλεσε προσωπική επιλογή του προπονητή Δημήτρη Δημητρούλια, ο οποίος τον πιστεύει πολύ.
Ο ίδιος ο νεαρός παίκτης δήλωσε στην ιστοσελίδα του Διομήδη: «Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα σε έναν μεγάλο σύλλογο σαν τον Διομήδη! Είναι μεγάλη μου χαρά να αγωνίζομαι με ανθρώπους που τους έβλεπα στην τηλεόραση και είναι είδωλά μου. Ένα όνειρό μου ολοκληρώνεται. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που με πίστεψαν και με έφεραν στην ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου