Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Στον ΑΣΕΔ ο Χρηματόπουλος

Πηγή: www.ased.gr
  
Με τον καλύτερο τρόπο φαίνεται να καλύπτει ο ΑΣΕΔ την απώλεια του μέχρι πρότινος δεύτερου τερματοφύλακά του, Νίκου Μαγκαφουράκη, που επέστρεψε στην Αναγέννηση Βύρωνα...Η μεταγραφή (υποσχετική για 1 χρόνο) του Γιάννη Χρηματόπουλου από τον Άρη Νικαίας αναμένεται να αποτελέσει μια αξιόπιστη λύση κάτω από τα δοκάρια της ομάδας μας, συνιστώντας παράλληλα ένα ισχυρό δίδυμο τερματοφυλάκων μαζί με τον Γιώργο Γεωργιάδη...
Ο Γιάννης Χρηματόπουλος είναι 27 χρόνων (γεννήθηκε στις 21/12/1986), έχει ύψος 1.87 και 
ξεκίνησε την καριέρα του από τις ακαδημίες του Ολυμπιακού Κερατσινίου. Στα χρόνια του Γυμνασίου μεταγράφηκε στον Άρη Νικαίας όπου αγωνιζόταν μέχρι και τη φετινή χρονιά, με εξαίρεση τα 3 χρόνια σπουδών του στη Θεσσαλονίκη κατά τη διάρκεια των οποίων αγωνίστηκε στον Απολλων Καλαμαριάς (για 1 περίοδο) και τον Άρη Θεσσαλονίκης (για 2 περιόδους).
Μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής του στον ΑΣΕΔ, δήλωσε εμφανώς ικανοποιημένος:
"Το όνειρό μου να παίξω σε μια μεγάλη ομάδα με υψηλούς στόχους γίνεται πραγματικότητα και είμαι πραγματικά χαρούμενος για αυτό... Ο ΑΣΕΔ αγωνίζεται πάντα με στόχο την πρώτη τετράδα της βαθμολογίας της Α1, διεκδικεί κάθε χρόνο το Κύπελλο και έχει καλές Ευρωπαϊκές παρουσίες. Ελπίζω να βοηθήσω όσο μπορώ με τη δική μου παρουσία, νιώθω υπερήφανος γιατί θα αγωνιστώ σε υψηλό επίπεδο, πιστεύω ότι θα γίνω ακόμη καλύτερος και θα ανταποκριθώ με τον καλύτερο τρόπο στις απαιτήσεις της νέας μου ομάδας. Επίσης, χαίρομαι που θα συνεργαστώ μετά από αρκετά χρόνια με τον coach Γιώργο Κρανάκη τον οποίο είχα προπονητή στη σχολική ομάδα, στη Νίκαια. Τέλος, θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Άρη Νικαίας και τον προπονητή μου κ. Μελετάκο για όλα όσα έχουν κάνει για μένα γνωρίζοντας ότι η μεταγραφή μου στον ΑΣΕΔ αποτελεί και μια επιβράβευση για την προσφορά μου στον Άρη τα προηγούμενα χρόνια... Τα σημαντιοκότερα έρχονται από τις 12 Αυγούστου και μετά..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου