Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Δηλώσεις του MVP του πρωταθλήματος 2010-11 Χριστ. Μπακαούκα



MVP όλης της χρονιάς για το  πρωτάθλημα της Α1 Ανδρών για την περίοδο 2010-2011 αναδείχθηκε ο αρχηγός της ΑΕΚ  Χριστόφορος Μπακαούκας:
Ο Χριστόφορος Μπακαούκας σχετικά  δήλωσε: «Είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος από αυτή τη διάκριση ευχαριστώ όλους τους προπονητές που με ψήφισαν και αφιερώνω τη διάκριση αυτή στους συμπαίκτες μου της ΑΕΚ. Ξεκίνησα το χάντμπολ στα 11 στη Σαλαμίνα, ενώ έπαιζα στον Αίαντα Σαλαμίνας Ποδόσφαιρο κάποια μέρα με πήγαν οι φίλοι σε μια προπόνηση χάντμπολ και από τότε αφιερώθηκα σε αυτό το άθλημα. Θέλω να ευχαριστήσω καταρχήν την οικογένεια μου που με στηρίζει, να ευχαριστήσω τον πρώτο μου προπονητή Τάκη Τηλεμάχου από τον Τελαμώνα,  τον Χρήστο Γεροδήμο, τον Ιωνικό που με στήριξε και τώρα την ΑΕΚ, τη διοίκηση της ΑΕΚ και ιδιαίτερα τον Τεχνικό διευθυντή της ΑΕΚ Κώστα Σταματιάδη. Πιστεύω πως αυτό που εκτιμούν σε μένα είναι ότι αγωνίζομαι για τη χαρά του παιχνιδιού.  Όσο για αυτό που ένοιωσα προχθές στο ΟΑΚΑ ήταν κάτι μοναδικό  που δεν περίμενα πως θα το νοιώσω στη ζωή μου. Πρέπει επίσης να πω και ένα μεγάλο μπράβο στον ΠΑΟΚ και στον κόσμο του για τη στάση του στον τελικό και να ζητήσω από τον κόσμο του ΠΑΟΚ να στηρίξει αυτή τη μεγάλη ομάδα γιατί το χάντμπολ χρειάζεται  μεγάλες ομάδες όπως είναι η ΑΕΚ και ο ΠΑΟΚ  ».
--Στην ψηφοφορία για την ανάδειξη του MVP πήραν ψήφους και οι Κόμινεκ και Καφφάτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου