Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Καλύτερος όλων ο Σεβαστίδης


Ο Ηλίας Σεβαστίδης αναδείχθηκε MVP της 2ης αγωνιστικής της Β' φάσης του Πρωταθλήματος, όντας ένας από τους καλύτερους παίκτες στη νίκη του ΠΑΟΚ επί του Δούκα την Τετάρτη (4/5).
Για την διάκρισή του και τον τελικό με την ΑΕΚ το Σάββατο (7/5) δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί βοήθησα την ομάδα μου, όπως το ίδιο έκαναν όλοι οι συμπαίκτες μου, ώστε να κερδίσει το Δούκα. Ελπίζω στο ματς με την ΑΕΚ, που έχει χαρακτήρα τελικού, να υπάρξει κάποιος άλλος παίκτης που διαδοχικά θα πάρει το βάρος να οδηγήσει την ομάδα στη νίκη. Έχουμε κοντά μας για τον τελικό τους φιλάθλους μας οι οποίοι πιστεύω θα είναι άψογοι όπως ήταν και με το Δούκα. Πρέπει εμείς να κάνουμε το καλύτερο και αν γίνει αυτό τότε θα πάρουμε και το πρωτάθλημα. Σχετικά με τη προσωπική μου διάκριση, οφείλεται στην συμπαράσταση των συμπαικτών μου και στη διάθεση μου να προπονούμαι όσο το δυνατό καλύτερα για να διακρίνομαι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου