Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

Δεληγιάννης: Μου έχει κοστίσει ο τραυματισμός

Πηγή: http://www.diomidis-handball.gr

Συνέντευξη στην επίσημη ιστοσελίδα μας έδωσε ο διεθνής μας ίντερ Κώστας Δεληγιάννης, στην οποία μίλησε για την άτυχη συγκυρία του τραυματισμού του, αλλά και για τον Διομήδη.
Τον Βεροιώτη παίκτη μας, τον οποίον βρήκαμε στην προπόνηση της ομάδας μας στην Αγία Τριάδα, θα μπορούσαμε να τον χαρακτηρίσουμε σαν "αγρίμι σε κλουβί" ή σαν "ταύρο εν υαλοπωλείο", λόγω της απουσίας του από τις προπονήσεις και τους αγώνες. Παίκτης με ήθος, πείσμα και δίψα για επιτυχία, ταλαντούχος αλλά και η "ήρεμη δύναμη" των "πρασίνων". Διαβάστε την συνέντευξή του:
Πόσο σοβαρός είναι ο τραυματισμός σου και πόσο θα σε κρατήσει εκτός γηπέδων;
Δεν είναι κάτι σοβαρό, εντούτοις θα χρειαστεί χρόνος για να επανέλθω στην αγωνιστική δράση. Έχω μια κάκωση στον χόνδρο του γονάτου μου, που έχει δημιουργήσει ένα ενδοοστικό οίδημα, το οποίο είναι και η κύρια αιτία των πόνων που νιώθω. Από ό,τι μου είπε ο γιατρός μου, αυτό έχει προέλθει από παλιό χτύπημα, το οποίο δεν με καταπόνησε ή δεν το είχα συνειδητοποιήσει τότε. Η αλλαγή των ρυθμών κούρασης όμως και η ένταση της προπόνησης το έβγαλε στην επιφάνεια. Μην ξεχνάς, ότι εγώ προέρχομαι από μια ομάδα (Φίλιππος) η οποία πέρσι δεν πρωταγωνιστούσε, ενώ εδώ η ένταση και οι ρυθμοί είναι άκρως πρωταγωνιστικοί , οπότε φυσικό είναι να παρουσιάστηκε τώρα. Σημασία έχει ότι σύμφωνα με τις οδηγίες του γιατρού και των θεραπειών που κάνω στην Αθήνα, σε συνδυασμό με την φαρμακευτική αγωγή που λαμβάνω και με την ξεκούραση που μου συστάθηκε, αμέσως μετά τις γιορτές θα είμαι σχεδόν έτοιμος για την επιστροφή στην ομάδα και στη διάθεση του προπονητή μου.
Πώς νιώθεις που βλέπεις την ομάδα σου και τους συμπαίκτες σου στους αγώνες και τις προπονήσεις, χωρίς να μπορείς να προσφέρεις τις ενεργές σου υπηρεσίες;
Ζηλεύω, με την καλή έννοια… Ζηλεύω τους συμπαίκτες μου που αγωνίζονται, προπονούνται, κουράζονται, ιδρώνουν. Υπάρχει άκρως οικογενειακό κλίμα και θέλω να συμμετέχω σε αυτό, αφού νιώθω μέλος της οικογένειας του Διομήδη. Υπάρχει πίκρα που δεν μπορώ να βοηθήσω, να ιδρώσω. Αυτό μου λείπει, για αυτόν το λόγο ήρθα στο Άργος. Για να αγωνιστώ. Δεν σου κρύβω ότι έχω πέσει πολύ ψυχολογικά, αλλά ο προπονητής μου, οι συμπαίκτες μου και όλοι οι συνεργάτες του Διομήδη με εμψυχώνουν και με βοηθούν να είναι η απουσία μου όσο το δυνατόν πιο ανώδυνη για μένα.
Πώς είναι η ζωή σου στο Άργος; Έχει διαφορές από την ζωή σου στη Βέροια;
Η ζωή εδώ στο Άργος δεν διαφέρει και πολύ από την επαρχιώτικη ζωή της Ημαθίας. Μικρή πόλη με οικογενειακό κλίμα και η μία και η άλλη. Για μένα όμως έχει λειτουργήσει θετικά το ότι ήρθα στο Άργος, γιατί ο καινούργιος κόσμος, οι νέες παραστάσεις και οι νέες εμπειρίες έχουν πολύ ενδιαφέρον για εμένα. Ο κόσμος με έχει αγκαλιάσει και μου εκφράζει την αγάπη του και τα συναισθήματα αυτά είναι αμοιβαία. Έτσι νιώθω και εγώ…
Ο 8ος παίκτης μας, ο φίλαθλος κόσμος, τι συναίσθημα σου βγάζει;
Ο κόσμος είναι απίστευτος, απαραίτητος και έχει και υποχρέωση να παρίσταται στα παιχνίδια της ομάδας μας. Έχουμε συνηθίσει τους φιλάθλους μας τόσο πολύ, που ακόμα και στα εκτός έδρας παιχνίδια μας λείπουν. Είναι βασικό στοιχείο της επιτυχίας η παρουσία του κόσμου. Μας δίνουν χαρά και προσπαθούμε να το ανταμείψουμε. Οι σχέσεις παικτών και φιλάθλων είναι αμοιβαίες, όσο δίνουμε εμείς περηφάνια στον κόσμο, τόσο περισσότερο και αυτός μας το ανταποδίδει.
Το handball που υιοθετεί στο Άργος ο Δημήτρης Δημητρούλιας, έχει σχέση με την σχολή της Βόρειας Ελλάδας;
Την φιλοσοφία στην ομάδα την περνάει πάντα ο προπονητής. Η φιλοσοφία του προπονητή μας είναι φιλοσοφία 100% πρωταγωνιστική. Σίγουρα έχει Βορειοελλαδίτικες επιρροές, αλλά είναι μια ιδιαίτερη φιλοσοφία με 60 λεπτά αγωνιστικότητα και μάχη. Είναι αυτή που μου αρέσει και μου ταιριάζει. Η σοβαρότητα και ο συνεχής ρυθμός είναι στοιχεία για την επιτυχία. Μιλάμε την ίδια γλώσσα, όσον αφορά το handball και απολαμβάνω την παρουσία μου στην ομάδα.
Ποιοί είναι οι τρεις κυριότεροι λόγοι που σε έπεισαν να έρθεις στον Διομήδη;
Πρώτος και κύριος για μένα είναι το ότι ήθελα να παίξω handball. Ήρθα σε μια ομάδα που πρωταγωνιστεί και το ήθελα πολύ, αφού μετά την 10ετή πρωταγωνιστική πορεία του Φιλίππου, η πρώην ομάδα μου έκανε «κοιλιά» και δεν αγωνιζόμουν όσο και όπως ήθελα. Δεν μου έδινε το δικαίωμα να το κάνω και γι’ αυτό ήρθα στην ομάδα των επιτυχιών. Αυτός είναι και ο δεύτερος λόγος, ήθελα δηλαδή να δω και να ζήσω από κοντά την τεράστια περσινή επιτυχία του Διομήδη, να δώ πώς αυτή επιτεύχθηκε και να την ζήσω όσο μπορώ πιο έντονα και εγώ. Ο τρίτος λόγος είναι αυτό που είπα και πριν, ήθελα να γνωρίσω έναν διαφορετικό κόσμο, άλλη περιοχή, νέες εμπειρίες και καινούργιους ανθρώπους.
Πώς νιώθεις για την συμμετοχή σου στην Εθνική Ελλάδας;
Περήφανος. Η Εθνική ομάδα για κάθε αθλητή είναι το όνειρο. Είναι ο κύριος στόχος μου, να παίζω να πρωταγωνιστώ στην Εθνική, γι’ αυτό και προσπαθώ να είμαι όσο το δυνατόν καλύτερος και στον Διομήδη. Είμαι πολύ τυχερός που στην Εθνική έχω συμπαίκτες από την ομάδα μου, γιατί ο ένας γνωρίζει και στηρίζει τον άλλον, αλλά και γιατί η παρουσία του Διομήδη γίνεται πιο αισθητή. Με την βοήθεια των Ελλήνων που αγωνίζονται σε ξένα πρωταθλήματα και που βοηθούν την Εθνική, προσπαθούμε όλοι μαζί να ανεβάσουμε την Ελληνική ομάδα όσο το δυνατόν πιο ψηλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου