Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Πρώτοι σκόρερ Πέρρος και Χατζηπαρασίδου σε άνδρες και γυναίκες

Πηγή:http://www.handball.gr γράφτηκε από τον Στάθη Παπαχαρτοφύλη 
Μετά την ολοκλήρωση και της 22ης αγωνιστικής της Α1 Ανδρών η ΟΧΕ ανακοινώνει τους κορυφαίους σκόρερ των κατηγοριών σε Άνδρες και Γυναίκες. Στην Α1 Ανδρών πρώτος σκόρερ αναδείχθηκε ο Γιώργος Πέρρος του Ποσειδώνα Λουτρακίου με 182 τέρματα, ξεπερνώντας τον Παναγιώτη Τζουβάρα του Αερωπού κατά 14 γκολ.
Είναι η 3η φορά στην καριέρα του 34χρονου πλέι μέικερ που κερδίζει τον συγκεκριμένο τίτλο, αφού προηγήθηκαν δύο σεζόν με τα Βριλήσσια. Την περίοδο 2007-2008 είχε σημειώσει 234 γκολ σε 25 αγώνες (9,36 μ.ο.) και την σεζόν 2001-2002 είχε σκοράρει 199 φορές σε 20 ματς (9,95 μ.ο.).
Στην Α1 Γυναικών η Μαρία Χατζηπαρασίδου του Μέγα Αλέξανδρου Γιαννιτσών πέτυχε 124 γκολ και κέρδισε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την κορυφή του πίνακα των σκόρερ.
Οι τρεις πρώτοι σκόρερ ανά κατηγορία
Α1 Ανδρών
1. Γιώργος Πέρρος 182 γκολ σε 22 ματς (8,27 μ.ο.)
2. Παναγιώτης Τζουβάρας (Αερωπός Έδεσσας) 168 γκολ σε 22 ματς (7,63 μ.ο.)
3. Χριστόφορος Μπακαούκας (ΑΕΚ) 150 γκολ σε 22 ματς (6,81 μ.ο
Α1 Γυναικών
1. Μαρία Χατζηπαρασίδου (Μέγας Αλέξανδρος Γιαννιτσών) 124 γκολ σε 13 ματς (9,54 μ.ο.)
2. Βάσω Σκάρα (Φέτα Ήπειρος Αναγέννηση Άρτας) 99 γκολ σε 12 ματς (8,25 μ.ο.)
3. Ελένη Προκοπίδου (ΠΑΟΚ) 83 γκολ σε 14 ματς (5,93 μ.ο.)
«Δούλεψα περισσότερο από τις άλλες χρονιές»
Ο Γιώργος Πέρρος μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΟΧΕ για την ομάδα του, αλλά και τα κατορθώματα του: «Σαν πρώτη χρονιά στην κατηγορία, λόγω απειρίας, θα την χαρακτήριζα πετυχημένη. Θα μπορούσαμε να πάμε και καλύτερα, ίσως να βρεθούμε και μέσα στην πεντάδα, λόγω του ρόστερ. Νομίζω όμως ότι μας ικανοποιεί η πορεία που είχαμε. Εγώ προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από την συμπεριφορά των ανθρώπων της ομάδας. Είναι ζεστοί και αγαπάνε το άθλημα το οποίο προσπαθούν να προωθήσουν στην περιοχή. Δούλεψα λίγο περισσότερο από τις υπόλοιπες χρονιές. Παρά την ηλικία μου, που πιστεύω δεν φαίνεται μέσα στο γήπεδο, δίνω πάντα το 100%. Μπήκα στο... πετσί του ρόλου να στηρίξω τον Σύλλογο και μου άρεσε πολύ αυτό που έκανα και που συνεχίσω να κάνω. Με την βοήθεια των συμπαικτών μου κατάφερα να έχω μια καλή σεζόν ατομικά, αλλά και να βοηθήσω τον Σύλλογο. Από μικρός είχα καλή επαφή με τα δίχτυα, αλλά για μένα δεν είναι το παν. Το σημαντικότερο είναι η νίκη της ομάδας και θα μπορούσα κάλλιστα να μην σουτάρω καθόλου και να κάνω μόνο πάσες, αν αυτό οδηγούμε την ομάδα μου στην επικράτηση».
«Οι κόποι μου ανταμείβονται κάθε χρόνο»
Από την πλευρά της η 18χρονη Μαρία Χατζηπαρασίδου τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενη. Οι κόποι μου ανταμείβονται κάθε χρόνο. Αποδεικνύεται πως η περσινή χρονιά δεν ήταν τυχαία. Αυτές οι διακρίσεις μου δίνουν κουράγιο να προσπαθήσω περισσότερο και να δουλέψω ακόμα πιο πολύ. Ευχαριστώ τον προπονητή και τις συμπαίκτριες μου, γιατί χωρίς αυτούς δεν θα κατάφερνα τίποτα, εξάλλου το άθλημα είναι ομαδικό. Για την ομάδα μου δυστυχώς η φετινή σεζόν δεν ήρθε όπως την περιμέναμε. Είχαμε άλλους στόχους, αλλά και πολλά προβλήματα. Είχαμε λίγες παίκτριες και όλες μας ήμασταν μικρές στην ηλικία. Ο Μέγας Αλέξανδρος όμως είναι ένας ιστορικός σύλλογος που έχει παράδοση στο άθλημα και δεν το βάζει κάτω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου