Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Στήβ Παπαδόπουλος και Βαφειάδου τον τίτλο του MVP

Πηγή: http://hatzi-handball.blogspot.gr
 
Ο Σταύρος Παπαδόπουλος του Φιλίππου Βέροιας και η Κατερίνα Βαφειάδου του ΠΑΟΚ, αναδείχθηκαν πολυτιμότεροι αθλητές της Α1 Ανδρών και Α1 Γυναικών αντίστοιχα. Στους Άνδρες για την 19η αγωνιστική ο αριστερός εξτρέμ των Βεροιωτών συνέβαλε τα μέγιστα με τα 10 τέρματα που σημείωσε στην νίκη- παραμονής επί του Πανελληνίου με 29-23. Ο Παπαδόπουλός συγκέντρωσε 7 ψήφους, 3 πήρε ο Τριανταφύλλου (Κιλκίς), μία ο Λεωνίδας (Άρης Νίκαιας), ενώ υπήρχε και ένα λευκό.
«Ήταν ένα κρίσιμο παιχνίδι. Παιζόταν η ιστορία της ομάδας. Έχω συμπληρώσει 23 χρόνια στον Σύλλογο και είναι πλέον μέρος της καθημερινότητας μου. Τα έδωσα όλα σε αυτό το ματς όπως και οι συμπαίκτες μου. Στον Φίλιππο έχουμε ομαδικό πνεύμα και όλοι οι παίκτες έχουν το ίδιο μερίδιο ευθύνης στη νίκη. Πιστεύω ότι θα μείνουμε στην κατηγορία και στο νέο πρωτάθλημα θα είμαστε καλύτεροι», σχολίασε ο 33χρονος αθλητής. Στην Α1 Γυναικών ο ΠΑΟΚ επικράτησε 32-22, για δεύτερη φορά εκτός έδρας της Φέτα Ήπειρος Αναγέννηση Άρτας και προκρίθηκε στον τελικό του πρωταθλήματος με την Κατερίνα Βαφειάδου να πετυχαίνει 6 γκολ. «Είμαι πολύ χαρούμενη για αυτή την διάκριση. Ευχαριστώ τους προπονητές που με ψήφισαν. Νιώθω υπερήφανη για την ομάδα μου, που καταφέραμε να προκριθούμε για πρώτη φορά στον τελικό. Είναι ξεχωριστά παιχνίδια, θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό για τον τίτλο», τόνισε η νεαρή περιφερειακή που ψηφίστηκε από 6 προπονητές, ενώ μία ψήφο πήρε η Αούσρα Στανκούτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου