Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

ΜVP ΤΗΣ 8ης ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΓΟΥΡΓΟΥΜΗΣ

Πηγή: http://handballteam.blogspot.com
Ο τερματοφύλακας Κώστας Γουργούμηςτου ΠΑΟΚ αναδείχθηκε MVP της 8ης αγωνιστικής. Ο ίδιος δήλωσε: «Είναι τιμή μου που με ανέδειξαν οι προπονητές ως MVP της 8ης αγωνιστικής. Έχω κάνει και άλλες ισάξιες ή και καλύτερες εμφανίσεις. Θέλω να πω, πως με έχουν προσέξει περισσότερο οι ξένοι παρά οι Έλληνες, για το λόγο αυτό έχω υποβάλλει τα χαρτιά μου για να πάρω ρουμάνικο διαβατήριο, διότι έχω ρίζες και από τη Ρουμανία. Ευελπιστώ κάποια στιγμή να κληθώ στην εθνική Ρουμανίας. Όσον αφορά τον ΠΑΟΚ θέλουμε να κάνουμε σερί νίκες μέχρι να φτάσουμε στα ντέρμπι του δεύτερου γύρου. Στόχος η κατάκτηση του πρωταθλήματος».
Με βάση τα στατιστικά του συλλόγου ο Κώστας Γουργούμης στο δεύτερο ημίχρονο είχε ποσοστό επιτυχίας 60% στις αποκρούσεις. Προπονητής των τερματοφυλάκων της ομάδας του ΠΑΟΚ είναι ο συνεργάτης του Στέλιου Υετίωνα, Κώστας Γκαγκανάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου