Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Καραμπάτιτς ο πρώτος του 2014

 
O πλέι μέικερ της Μπαρτσελόνα και της Εθνικής Γαλλίας, Νικολά Καραμπάτιτς, είναι ο κορυφαίος χαντμπολίστας του πλανήτη για το 2014, σύμφωνα με την καθιερωμένη ψηφοφορία του handball-planet.com. Ο Καραμπάτιτς ψηφίστηκε από τους περισσότερους από τους 24 δημοσιογράφους που αποτελούσαν την κριτική επιτροπή, αλλά και την πλειονότητα των χιλιάδων φιλων της ιστοσελίδας. Συνολικά μετρήθηκαν 171.050 ψήφοι για όλες τις κατηγορίες. Ο Karabatic πήρε 88 πόντους συνολικά, πολύ πιο μπροστά από τους υπόλοιπους διεκδικητές - το δίδυμο από τη Δανίας- Mikkel Hansen (59) και Niklas Landin (58), ενώ συμπάιχτης του στη Μπαρτσελόνα Κίριλ Λαζάροφ τερμάτισε τέταρτος με 57. Πέμπτος ήταν ο Ισπανός πίβοτ της Κίλτσε Julen Aguinagalde με 49 ψήφους συνολικά. Ο Γάλλος άσσος μιλησε αποκλειστικά στο Handball-Planet.com:
- Είμαι τόσο περήφανος για το βραβείο του καλύτερου παίχτη του κόσμου από το Handball-Planet. Ένα βραβείο που μου δίνεται από τους εμπειρογνώμονες και τους φίλους του αθλήματος, είναι πάντα
ένα πολύ θετικό στοιχείο. Είναι μεγάλη τιμή που τόσο πολλοί άνθρωποι με επέλεξαν και με ψήφισαν, - λέει ο Νίκολα λίγο αφότου είχε ενημερωθεί για το βραβείο.
Έχετε επιδείξει υψηλής κλάσσης επιτεύγματα κατά τους τελευταίους 12 μήνες. Τι θα πρέπει να συμβεί για να μπορείτε να αποκαλέσετε το 2014 "τέλειο" ή είναι ήδη;
- Ήταν τέλειο με τον τρόπο ένταξης μου στην Μπαρτσελόνα, στα τρόπαια που κατέκτησα με το νέο μου σύλλογο, και φυσικά, λόγω του EURO 2014 με την εθνική Γαλλίας. Το μόνο πράγμα που δεν ήταν τέλειο ήταν τα τρία ή τέσσερα δευτερόλεπτα κατά τη διάρκεια του ημιτελικού αγώνα στο F4 της Κολωνίας. Η ήττα από την Flensburg ήταν πολύ σκληρή, αλλά τελειώνω τη χρονιά με τη λήψη αυτού του μεγάλου βραβείου από το Handball-Planet, τους φιλάθλους και τους ειδικούς.
Οι επιδόσεις σας κατά τη διάρκεια του έτους, για άλλη μια φορά, κατάφεραν να πείσουν τους λάτρεις του χάντμπολ, ότι είστε ένας από τους μεγαλύτερος παίκτης στην ιστορία, παρά το ότι η καριέρα σας είχε αρκετά σκαμπανεβάσματα τα τελευταία χρόνια. Είστε ικανοποιημένος με την επαγγελματική σας καριέρα μέχρι σήμερα;
- Είμαι πολύ περήφανος για την καριέρα μου. Για μένα, οι χειρότερες στιγμές ήταν στο EHF EURO 2012 στη Σερβία, όπου η απόδοση μου δεν ήταν η αναμενόμενη, αφού ήταν λίγο μετά το θάνατο του πατέρα μου Μπράνκο. Μετά από αυτό βελτιώθηκα και πάλι και τώρα αισθάνομαι τόσο υπερήφανος που κατά τη διάρκεια της καριέρας μου, έπαιξα άσχημα μόνο για ένα μήνα. Είμαι χαρούμενος που βοήθησα τις προηγούμενες ομάδες μου, και τώρα τη Μπαρτσελόνα και την εθνική Γαλλίας, να κερδίσουν τους τίτλους.
Έχετε ήδη κερδίσει τεράστιο αριθμό από όλα τα τρόπαια. Ποιος είναι ο καλύτερος Νίκολα; Αυτός στην Μπάρτσα ή ο νεότερος σε Κίελο και Μονπελιέ;
- Είναι δύσκολο να πω. Κέρδισα πολλούς τίτλους με το Κίελο, και όταν ήρθα πίσω στη Μονπελιέ, και στη συνέχεια, με την εθνική ομάδα μου, και τώρα, με την Μπάρτσα. Χάσαμε μόνο λίγους αγώνες κατά τη διάρκεια της σεζόν στη Βαρκελώνη και η μόνη πραγματική ήττα ήταν αυτή από τη Flensburg. Προσπαθώ να βελτιώσω το παιχνίδι μου χρόνο με το χρόνο, και ελπίζω ότι θα είναι ακόμα καλύτερο στη Μπαρτσελόνα. Σε κάθε ομάδα είχα διαφορετικό ρόλο. Ήμουν αριστερό ίντερ στο Κίελο, πλέι μέικερ στην εθνική ομάδα, και τώρα στη Βαρκελώνη. Είναι πολύ δύσκολο να γίνει σύγκριση.
Ο Ρότζερ Φέντερερ έχει 17 Γκραν Σλαμ, και εξακολουθεί να είναι πεινασμένος για επιτυχίες. Ποιος είναι ο στόχος σας, τι περιμένετα ακόμα από το χάντμπολ, μετά από δύο Ολυμπιακά και Παγκόσμια χρυσά μετάλλια και τίτλους του EHF Champions League; Έχετε κάποια ιδιαίτερη επιθυμία για τα επόμενα χρόνια;
- Ένας αθλητής είναι πάντα πεινασμένος για επιτυχία, και όσους τίτλους κι αν κατέκτησε, έχει πάντα κίνητρο για να κερδίσει όλο και περισσότερους. Όταν ξεκινάς μια σεζόν, βάζεις στον «πάγο» τους τίτλους από την προηγούμενη. Κάθε νεα σεζόν, κάθε προπόνηση, κάθε παιχνίδι με ένα νέο όραμα και με τη μέγιστη ένταση. Αυτό είναι το κλειδί για την επιτυχία - καταλήγει ο καλύτερος παίχτης του χάντμπολ για το 2014, Νίκολα Καραμπάτιτς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου