Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Νίκη με άγχος για ΠΑΟΚ

Πηγή: www.paok24.com
 
Με τον Κώστα Γουργούμη να εξελίσσεται σε πρωταγωνιστή του αγώνα, με 20 αποκρούσεις, ο ΠΑΟΚ επικράτησε του Δούκα με 26-21 στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος. Μπροστά σε 300 θεατές, στο πρώτο μέρος ο ΠΑΟΚ ήταν καλός κατά διαστήματα μόνο. Μετά από ένα νωθρό πρώτο πεντάλεπτο οι γηπεδούχοι ανέβηκαν και ξέφυγαν με 10-4 στο 19ο λεπτό, με τον Αλέξη Αλβανό να έχει μέχρι τότε 4 ασίστ και 1 γκολ. Στη συνέχεια ο Δούκας βελτίωσε την άμυνα πάνω στον Αλβανό και κατάφερε να μειώσει σε 12-8 με το τέλος του πρώτου μέρους.
Στο δεύτερο μέρος η άμυνα του ΠΑΟΚ ήταν κακή και ο Κώστας Ντούνης, που στο πρώτο μέρος είχε 1/5 σουτ, κατάφερε με 7/7 να κάνει τον αγώνα ντέρμπι. Ο Δούκας ισοφάρισε σε 17-17 στο 46ο λεπτό και ήταν στο ένα γκολ στο 52ο (20-19). Στα τελευταία λεπτά μέτρησε η εμπειρία του ΠΑΟΚ, που υποχρέωσε τον Δούκα σε αρκετά λάθη και τελικά ο Δικέφαλος επικράτησε με 26-21.
«Συγχαρητήρια στην ομάδα μου για την νίκη επί του Δούκα. Κάναμε ένα καλό ξεκίνημα όπως το περιμέναμε. Δυστυχώς εγώ δεν είμαι σε θέση να πανηγυρίσω την νικηφόρα πρεμιέρα του πρωταθλήματος, διότι σήμερα έχασα έναν σπουδαίο άνθρωπο από την ζωή μου. Ήταν η καθηγήτρια που αθόρυβα με έκανε να πιστέψω σε μένα και στις δυνατότητες μου, η γυναίκα που δεν μου χαλούσε χατίρι και πάντα μου έδειχνε το σωστό. Καλό ταξίδι κυρία Μάγδα», δήλωσε ο Άγγελος Τσίλης σε μία δύσκολη μέρα για τον ίδιο.
Αυτή ήταν η πρώτη νίκη για τον ΠΑΟΚ επί του Δούκα μετά από έξι συνεχόμενα παιχνίδια χωρίς θετικό αποτέλεσμα.
ΠΑΟΚ - ΑΣΕ ΔΟΥΚΑ 26-21
Τα πεντάλεπτα: 1-1, 5-3, 8-4, 10-5, 11-7, 12-8 (ημχ), 13-11, 16-13, 17-16, 20-17, 22-20, 26-21.
ΠΑΟΚ: Ζάγκας, Παλάσκας 7 (5/9 σουτ, 2/3 πέναλτι), Γουργούμης (20 επεμβάσεις), Νικολαΐδης 3, Κοκώνης 3, Ιωαννίδης 4 (4/8), Μπουκοβίνας, Πετρίδης 2, Αλβανός 6 (3/6 σουτ, 3/4 πέναλτι), Τσίλης 1, Κεσίδης Β., Τσεσμετζίδης, Κωστακίδης, Τσαναξίδης, Τσαμουρίδης, Κεσίδης Στ.
Δούκας: Ζαλώνης 1, Μωραΐτης , Μπάγιος 1 (1/5), Ζιβούλοβιτς 1, Μανουσέλης 2, Μπραουδάκης, Ηλιόπουλος 2, Μισαηλίδης 1, Σύγγαρης (10 επεμβάσεις), Ντούνης 8 (8/12), Τζανιδάκης, Κουμαραδέλης, Αραπακόπουλος 2, Ακάλεστος 3.
Δίλεπτα: 3-3 Πέναλτι: 5/7 – 3/4
Διαιτητές: Τζαφερόπουλος, Χασκής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου