Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Τέλος τα «γαλανόλευκα» για Αλβανό

Πηγή: http://www.sport-fm.gr/
Ένας από τους μεγαλύτερους αθλητές του ελληνικού χάντμπολ, ο Αλέξανδρος Αλβανός ανακοίνωσε πως αποφάσισε να αποσυρθεί από την ελληνική ομάδα.
 
Η… διαφήμιση του ελληνικού χάντμπολ, Αλέξανδρος Αλβανός γνωστοποίησε πως δεν θα αγωνιστεί ξανά με την εθνική ομάδα. 
Ο 37χρονος ήταν μέλος της εθνική ομάδας Ανδρών για 16 χρόνια και 22 χρόνια σε όλες τις μικρές Εθνικές ομάδες, έχοντας προσφέρει τα μέγιστα στις μεγαλύτερες επιτυχίες του αθλήματος, όπως οι δύο έκτες θέσεις στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2005.
Μάλιστα, είναι ο πρώτος Έλληνας παίκτης του χάντμπολ που κατάφερε να κατακτήσει ευρωπαϊκό τρόπαιο με ομάδα του εξωτερικού, τη γερμανική Γκούμερσμπαχ (2009 EHF cup).
«Τιμή που φόρεσα το Εθνόσημο».
«Μετά από 16 χρόνια ως μέλος της Εθνικής Ομάδας Ανδρών τελειώνει εδώ το ταξίδι μου. Ένα ταξίδι γεμάτο στιγμές χαράς αλλά και λύπης, συγκίνησης, στεναχώριας, αγωνίας που η καθεμία της ξεχωριστά θα μείνει χαραγμένη μέσα μου.
Πάνω από όλα όμως η δημιουργία της δεύτερης οικογένειας μου είναι ίσως η μεγαλύτερη νίκη σε αυτά τα 16 χρόνια.
Νιώθω υποχρεωμένος να ευχαριστήσω ολόψυχα τον κάθε συμπαίχτη μου προσωπικά, όλους τους προπονητές που είχα και τον κόσμο που ήταν στο πλευρό μας στα εύκολα και στα δύσκολα.
Επίσης τον κάθε έναν άνθρωπο της ομοσπονδίας ξεχωριστά που συντέλεσε όλα αυτά τα χρόνια στη ομαλή λειτουργία της ομάδας.
Τέλος το μεγαλύτερο μου ευχαριστώ το χρωστάω στην οικογένεια μου, που στήριζε όλα αυτά τα χρόνια αυτή την προσπάθεια και ιδιαίτερα την σύζυγο μου που αγαπούσε και αγαπάει την Εθνική Ομάδα όσο και εγώ.
Ήταν τιμή μου κάθε φορά που φορούσα το Εθνόσημο, κάθε φορά που άκουγα τον Εθνικό Ύμνο, κάθε στιγμή που βρισκόμουν δίπλα σου...
Σε ευχαριστώ για όλα ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ!!
Αλέξης Αλβανός»
Επιμέλεια: Μαρσέλ Κατσάνι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου