Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

«Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΗΛΙΚΙΑ»

Πηγή: http://www.handball.org.gr
 
Οι κορυφαίοι αθλητές του φετινού πρωταθλήματος, που συμπεριλήφθηκαν στην καλύτερη επτάδα, μίλησαν στην ιστοσελίδα της ΟΧΕ για την προσωπική τους διάκριση, αλλά και την χρονιά που πέρασε.
Δημήτρης Καφφάτος (τερματοφύλακας ΑΕΚ, 37 ετών): «Πιστεύω ότι δεν παίζει ρόλο η ηλικία, αλλά η δύναμη της ψυχής. Είμαι χαρούμενος για αυτή την διάκριση. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου για όσα περάσαμε αυτόν τον χρόνο και την πολύτιμη βοήθεια τους στην άμυνα και όχι μόνο».
Διονύσης Γεωργιάδης (αριστερός εξτρέμ ΑΕΚ, 27 ετών): «Είμαι περήφανος που επιλέχθηκα ανάμεσα σε τόσα μεγάλα ονόματα του ελληνικού χάντμπολ. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου και τους προπονητές μου που με βοήθησαν να έχω μία θέση στην καλύτερη επτάδα».
Σωτήρης Μαραγκός (πίβοτ Διομήδη Άργους, 30 ετών): «Είναι τιμή για μένα η παρουσία στην καλύτερη επτάδα. Οφείλεται στην πολύ καλή δουλειά που γίνεται στον Διομήδη».
Σπύρος Μπαλωμένος (αριστερός ίντερ ΑΕΚ, 34 ετών): «Ευχαριστώ όσους με ψήφισαν. Εντάχθηκα και πάλι στο ελληνικό πρωτάθλημα για να βοηθήσω στην αναβάθμιση του. Η φετινή σεζόν αντάμειψε τους κόπους μας και τα όνειρα μας που είχαμε για την ΑΕΚ».
Χριστόφορος Μπακαούκας (δεξιός εξτρέμ ΑΕΚ, 35 ετών): «Χαίρομαι που για άλλη μια φορά οι δημοσιογράφοι με συμπεριέλαβαν στην καλύτερη επτάδα. Ήταν μία πετυχημένη σεζόν και ελπίζω από εδώ και πέρα να έχουμε περισσότερες χαρές».
Γιώργος Πέρρος (πλέι μέικερ Ποσειδώνα Λουτρακίου, 34 ετών): «Είμαι ενθουσιασμένος. Είναι το επιστέγασμα μιας πολύ καλής σεζόν, όπου αναδείχθηκα εκτός των άλλων και πρώτος σκόρερ. Ανταμείφθηκαν οι κόποι μου. Είναι σημαντικό που μία ομάδα της περιφέρειας που κάνει μεγάλη προσπάθεια να αναπτύξει και να προβάλει το άθλημα, έχει κάποιον αθλητή στην καλύτερη επτάδα. Τον πρώτο λόγο για του χρόνου έχει ο Ποσειδώνας Λουτρακίου. Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου