Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

ΣΤΗΝ ΠΡΟΒΕΝΣ Ο ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ!

Πηγή: http://www.handball.org.gr 
Συμβόλαιο δύο ετών με την Γαλλική ομάδα Ο Αν Προβένς υπέγραψε ο Αλέξανδρος Βασιλάκης που θα συνεχίσει στο Γαλλικό πρωτάθλημα την καριέρα του μετά το πετυχημένο και σύντομο πέρασμα του από την Τουλούζ. Ο 34χρονος δεξιός ίντερ επιλέχθηκε από το τεχνικό επιτελείο αντί του Γάλλου διεθνή Σεντρίκ Μπουρντέ! Η Προβένσε είναι η τελευταία ομάδα του Γάλλου Σούπερ σταρ Νίκολα Καράμπατιτς και του αδερφού του Λούκα, πριν ο χρυσός ολυμπιονίκης υπογράψει τετραετές συμβόλαιο στην Μπαρτσελόνα. Η Προβένς έχει στόχο την επόμενη σεζόν να καθιερωθεί στην 8αδα του πρωταθλήματος. Όπως τόνισε ο διεθνής αριστερόχειρας στην επίσημη ιστοσελίδα της ΟΧΕ, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, αυτό θα είναι το τελευταίο συμβόλαιο του στο εξωτερικό, το οποίο αν το εξαντλήσει θα έχει συμπληρώσει 12 χρόνια εκτός Ελλάδας! «Είμαι πολύ χαρούμενος πού υπέγραψα σε αυτή την ομάδα. Έδειξαν ότι με θέλουν πολύ από την αρχή των συνομιλιών. Είναι ένας υγιής σύλλογος χωρίς οικονομικά προβλήματα, κάτι δυσεύρετο στις σημερινές εποχές. Πιθανότατα είναι το τελευταίο μου συμβόλαιο στο εξωτερικό. Θέλω να ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου τον φίλο και μάνατζερ μου Νίκο Δουρουκλάκη που δέκα χρόνια τώρα είμαστε μαζί στις όμορφες και στις άσχημες στιγμές, αλλά και την οικογένεια μου που με στηρίζει σε κάθε μου βήμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου