Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Τζιμούρτος: «Η «Ιθάκη» μου είναι η πατρίδα μου»

Πηγή:  http://www.onsports.gr 

Ο Δημήτρης Τζιμούρτος θα αγωνίζεται στην Άιντραχτ Χιλντεσχάιμ έως το 2016, αφού συμφώνησε την επέκταση της συνεργασίας του στο γερμανικό σύλλογο.
Στο δυναμικό της Άιντραχτ Χιλντεσχάιμ έως το 2016 θα παραμείνει ο Δημήτρης Τζιμούρτος. Ο 31χρονος δεξιός εξτρέμ επέκτεινε τη συνεργασία του με την ομάδα της Μπουντεσλίγκα γι' ακόμη τρία χρόνια, δεδομένου ότι το συμβόλαιό του τελείωνε το προσεχές καλοκαίρι. Ο Τζιμούρτος έχει πετύχει 112 γκολ σε 74 αγώνες στην Μπουντεσλίγκα.
«Πάντα είχα κρατήσει καλές επαφές με την ομάδα. Όταν ξαναγύρισα πέρσι, πραγματικά είχαμε μια εξαιρετική χρονιά. Ήθελα και εγώ ένα συμβόλαιο μεγάλο. Περνάω πολύ καλά εδώ, έχω τις παρέες μου, τους συμπαίκτες μου και ο κόσμος με αγαπάει. Υπάρχει μία αλληλοεκτίμηση με την ομάδα και τον μάνατζερ Γκέραλντ Όμπερμπεκ. Η σχέση μας έχει χτιστεί πάνω στην ειλικρίνεια. Η ομάδα μπορεί να υποβιβαστεί φέτος στην Α2, αλλά έχει κρατήσει όλο τον κορμό και σύντομα θα επιστρέψει στην Μπουντεσλίγκα. Η «Ιθάκη» μου είναι πάντα η πατρίδα μου. Οι συνθήκες όμως δεν είναι αυτές που πρέπει για να γυρίσω. Νομίζω πως στα 35 μου, όταν θα έχει ολοκληρωθεί το συμβόλαιο μου, θα έχει ζυμωθεί αρκετά στο μυαλό μου η ιδέα της επιστροφής στην Ελλάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου