Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Χειρουργήθηκε ο Γιαννόπουλος

Συντάκτης: Onsports Team
 
Την πόρτα του χειρουργείου πέρασε ο Κώστας Γιαννόπουλος ώστε να μπορέσει να ξεπεράσει το πρόβλημα στο αριστερό του χέρι.
Ο διεθνής δεξιός ίντερ της Kaerjeng είχε τραυματιστεί στον περσινό τελικό του πρωταθλήματος, η αποθεραπεία του δεν πήγε όπως θα ήθελε.
Ο νεαρός περιφερειακός είχε υποστεί μερική ρήξη υπερακανθίου στο αριστερό χέρι και έκανε αρθροσκόπηση στο κεντρικό νοσοκομείο του Λουξεμβούργου, η οποία θα τον αφήσει εκτός για έξι μήνες.
Ωστόσο, έχει και κάτι θετικό, αφού τού έγινε ανανέωση του συμβολαίου του.
«Μου έδειξαν την εμπιστοσύνη τους και αυτό μου ανέβασε την ψυχολογία. Η ομάδα με κάλυψε απόλυτα. Μάλιστα έφερε από την Γερμανία, τον Γερμανό ιατρό Δόκτωρ Ζάιλ που είναι ειδικός σε αυτές τις επεμβάσεις. Επειδή είναι το χέρι που σουτάρω οι γιατροί μου είπαν ότι πρέπει να είμαι 100% έτοιμος για αυτό και θα πάρει αρκετό χρόνο η αποθεραπεία», σχολίασε ο 24χρονος αθλητής ο οποίος δεν θα μπορέσει να ενισχύσει την Εθνική Ανδρών: «Είναι κάτι που με στεναχωρεί ιδιαίτερα, θα ήθελα πολύ να σταθώ στο πλευρό των συμπαικτών μου», ήταν τα λόγια του στην επίσημη ιστοσελίδα της ΟΧΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου