Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

O Λευτέρης Σεϊρεκίδης στον Φοίβο

Πηγή: http://hatzi-handball.blogspot.gr/
 
Ο Φοίβος Συκεών μπαίνει δυναμικά στο μεταγραφικό παζάρι και ανακοινώνει τη συμφωνία με τον Λευτέρη Σεϊρεκίδη. Ο διεθνής αθλητής τα βρήκε σε όλα με τον πρόεδρο του Φοίβου, Αντώνη Σαουλίδη και έτσι την επόμενη σεζόν θα είναι κάτοικος Συκεών.
Ο Σεϊρεκίδης γεννήθηκε στις 9 Απριλίου του 1995, έχει ύψος 1,87μ., αγωνίζεται ως πλέι μέικερ και αριστερό ίντερ και θεωρείται ένα από τα σπουδαιότερα ταλέντα του ελληνικού χάντμπολ. Στην περσινή σεζόν αγωνίστηκε μόνο σε 8 αγώνες πρωταθλήματος με τη ΧΑΝΘ (λόγω τραυματισμού που τον ταλαιπώρησε) και σκόραρε 25 γκολ (μ.ο. 3,23).
Η καλύτερη στιγμή του φέτος ήταν με τη φανέλα της Εθνικής ομάδας των νέων, όταν σκόραρε 11
γκολ κόντρα στην Ισλανδία στο πλαίσιο της προκριματικής φάσης του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στα Σκόπια και οδήγησε το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα σε μία μεγάλη νίκη με 20-19.
«Ο Φοίβος μου κίνησε το ενδιαφέρον ως ομάδα. Με τον Αντώνη Σαουλίδη γνωριζόμαστε αρκετά χρόνια και μία συζήτηση ήταν αρκετή, γνωρίζοντας την οργάνωση που υπάρχει. Είναι κάτι καινούριο για εμένα. Νομίζω ότι η ομάδα μπορεί να βάλει υψηλούς στόχους και να προσπαθήσει γι’ αυτούς βήμα – βήμα», τόνισε ο Λευτέρης Σεϊρεκίδης στο foivos-handball.gr και πρόσθεσε ότι «από τον εαυτό μου θα είμαι ικανοποιημένος αν καταφέρω να έχω πρωταγωνιστικό ρόλο στην ομάδα. Θα προσπαθήσω να είμαι απαραίτητος και στο τέλος της σεζόν να μπορώ να πω ότι έχω κάνει ότι καλύτερο μπορούσα για την ομάδα και τους συμπαίκτες μου. Με πολλά παιδιά γνωριζόμαστε, καθώς έχουμε υπάρξει συμπαίκτες στο παρελθόν, δεν θα έχω πρόβλημα προσαρμογής. Περιμένω να ξεκινήσουμε δουλειά με τον καινούριο προπονητή μου, τον κ. Σκανδάλη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου