Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

"Μπλε" και τη νέα περίοδο ο Δήμος Σαμαράς!

 
Τη φανέλα της ανδρικής ομάδας Χάντμπολ του ΑΣΕΔ θα φοράει και τη νέα αθλητική περίοδο ο Δήμος Σαμαράς που ανανέωσε την υποσχετική του από τον Πανελλήνιο ΓΣ για μια ακόμη χρονιά. Οι δύο πλευρές ήθελαν να συνεχίσουν μαζί και η συμφωνία επιτεύχθη εντός λίγων λεπτών με τον προπονητή της ομάδας Γιώργο Κρανάκη να βλέπει έναν από τους καλύτερους και πιο σταθερούς αθλητές της περασμένης χρονιάς να παραμένει...κάτοικος Δαΐς και για το 2014-2015!
Μετά την ολοκλήρωση των τυπικών διαδικασιών της υποσχετικής, ο Δήμος Σαμαράς αναφέρθηκε στη χρονιά που πέρασε αλλά και αυτή που έρχεται:
"Κλείνει μια απαιτητική χρονιά με θετικό πρόσημο μετά την κατάκτηση της 3ης θέσης στην Α1... Όλα τα παιδιά και το τεχνικό team δώσαμε το 100% προκειμένου ο ΑΣΕΔ να φτάσει εκεί που έφτασε... Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος που υπήρξα μέλος αυτής της ομάδας και αυτής της προσπάθειας έχοντας πραγματικά άψογη συνεργασία με όλους τους ανθρώπους του Συλλόγου...
Σήμερα νιώθω χαρούμενος που συνεχίζω να είμαι μέλος αυτής της οικογένειας... Εγώ και οι συμπαίκτες μου εύχομαι να έχουμε καταρχήν υγεία και είμαι σίγουρος ότι μαζί με το προπονητικό team και τη διοίκηση θα κάνουμε τα πάντα για να επιτύχουμε τους στόχους της νέας χρονιάς..."
Πηγή: www.ased.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου