Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

MVP της 22ης αγωνιστικής ο Γιώργος Πέρρος

 
Ο Γιώργος Πέρρος του Ποσειδώνα Λουτρακίου αναδείχθηκε MVP της 22ης και τελευταίας αγωνιστικής της Α1 Ανδρών. Ο έμπειρος πλέι μέικερ της ομάδας της Κορινθίας σημείωσε 8 γκολ στην μεγάλη νίκη της ομάδας του με 24-21 επί του ΠΑΟΚ που σηματοδότησε την είσοδο του Ποσειδώνα στα πλέι οφ και την έξοδο στην Ευρώπη για πρώτη φορά στην ιστορία του Συλλόγου. O 35χρονος πλέι μέικερ συγκέντρωσε 9 ψήφους και ξεπέρασε τον Πέτρο Μπουκοβίνα που πήρε 2, ενώ υπήρξε και ένα λευκό.
Ο Γιώργος Πέρρος που αναδεικνύεται για δεύτερη φορά φέτος MVP σχολίασε στην ιστοσελίδα της ΟΧΕ: «Είμαι τρισευτυχισμένος, διότι η νίκη αυτή είναι ιστορική για την ομάδα. Καταφέραμε να μπούμε στα πλέι οφ και να κερδίσουμε ένα ευρωπαϊκό εισιτήριο. Είναι μεγάλη τιμή για μένα η ανάδειξη μου ως πολυτιμότερου. Ευχαριστώ όλους τους συμπαίκτες μου και τον προπονητή μου για την βοήθεια που μου προσέφεραν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου