Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

ΚΡΑΝΑΚΗΣ: «ΔΥΣΚΟΛΗ ΗΤΤΑ»

Πηγή:  http://www.handball.org.gr 
 Ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Εθνικής Ανδρών Γιώργος Κρανάκης σχολίασε: «Είναι μία δύσκολη ήττα για εμάς, η οποία μας στοίχησε την πρόκριση στην επόμενη φάση της διοργάνωσης. Για άλλη μια φορά σε κρίσιμα σημεία κάναμε λάθη, ενώ έπρεπε να χειριστούμε καλύτερα το παιχνίδι. Δεν κάναμε πολλά τεχνικά λάθη, αλλά χάσαμε το ματς σε τακτικά λάθη, ενώ μας έλειψε η ψυχραιμία. Το άθλημα είναι ομαδικό και όχι ατομικό. Εμείς δεχόμασταν γκολ και δεν βάζαμε όταν είχαμε παίκτη παραπάνω. Η άμυνα μας παρόλα αυτά κρατήθηκε στα 25 γκολ».
Χαλκίδης: «Θα είμαι πάντα εδώ για την Εθνική»Ο αρχηγός του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος Γιώργος Χαλκίδης τόνισε: «Πρέπει να μείνουμε ενωμένοι σε αυτή τη δύσκολη στιγμή. Ο καθένας πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του και εγώ προσωπικά και οι συμπαίκτες μου. Μιλήσαμε μεταξύ μας. Σαφώς όλοι το θέλαμε, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να το δείξουμε στα κρίσιμα σημεία. Να δείξουμε το πάθος για την νίκη. Αναλαμβάνω την ευθύνη, που μου αναλογεί και είμαι εδώ για την Εθνική ομάδα και τώρα και στο μέλλον και όποτε μου ζητηθεί. Το αγαπάω αυτό που κάνω για αυτό που είμαι εδώ, χωρίς ομάδα και συμβόλαιο, διακινδυνεύοντας τραυματισμούς και καριέρα, όπως και άλλοι συναθλητές μου».
Πέρκοβατς: «Δεν είχε αλλαγές η Ελλάδα»Ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Ελβετίας και πρώην της Ελλάδας, Γκόραν Πέρκοβατς σχολίασε: «Η Ελβετία ήταν καλύτερη ομάδα σήμερα. Προσπαθήσαμε να παίξουμε επιθετικά στην άμυνα, διότι γνωρίζαμε ότι η Ελλάδα έχει παίκτες ποιότητας, αλλά δεν μπορούν να παίξουν 60 λεπτά. Δεν έχουν πολλές αλλαγές. Πιστεύω ότι είναι μια ανόητη συγκυρία το ότι και οι δύο ομάδες δεν προκρίνονται στην επόμενη φάση, διότι είναι πολύ καλές ομάδες. Οι τερματοφύλακες μας ήταν πολύ καλύτεροι από αυτούς της Ελλάδας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου