Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΕΞΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ Η ΟΡΜΗ ΛΟΥΞ

Πηγή:  http://www.handball.org.gr  
Με έξι νέες μεταγραφές έκλεισε η Ορμή Λουξ τη μεταγραφική περίοδο.
Νεαρές ηλικιακά αθλήτριες, φιλόδοξες και ταλαντούχες θα στελεχώσουν το ρόστερ της πρωταθλήτριας Ελλάδας τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Τα νέα αποκτήματα, που ανακοίνωσε ο σύλλογος της Πάτρας είναι οι: Ελένη Μούρνου, Ναυσικά Ματαρώνα, Φωτεινή Νούσια (Φίλιππος Βέροιας), Αποστολίνα Δημητρίου (Άρης Θες/κης), Μαρία Κορομηλά (Παναιτωλικός), Δήμητρα Παπαδημητροπούλου (Πήγασος Αιγίου), ενώ παρέμειναν η Λένα Ευαγγελίδου και φυσικά οι έμπειρες Άννα Στράτου και Ευγενία Καράγιωργα. Σε αυτές θα προστεθούν δύο ξένες αθλήτριες, ώστε η ομάδα να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο, ενόψει και της Ευρώπης. Η προετοιμασία της ομάδας θα ξεκινήσει στις 20 Αυγούστου.
Συνέντευξη με τα νέα αποκτήματαΠέντε από τα έξι νέα μεταγραφικά αποκτήματα της Ορμής Λουξ, οι Αποστολίνα Δημητρίου, Ελένη Μούρνου , Ναυσικά Ματαρώνα, Φωτεινή Νούσια και Μαρία Κορομηλά έδωσαν την πρώτη τους συνέντευξη ως «λέαινες».
Οι αθλήτριες της Πρωταθλήτριας Ελλάδος απάντησαν στις εξής ερωτήσεις στο επίσημο site της ομάδας.
1. Είσαι μία νεαρή και ταλαντούχα αθλήτρια. Από την αρχή στα δύσκολα;
2. Τι ήταν αυτό που σε έκανε να αποφασίσεις να έρθεις στην Πρωταθλήτρια Ελλάδος;
3. Ποιες είναι οι φιλοδοξίες σου;
Αποστολίνα Δημητρίου:1. Τα δύσκολα είναι για να τα αντιμετωπίζουμε και μέσα από αυτά να βγαίνουμε πιο δυνατοί. Μου αρέσουν οι προκλήσεις και πιστεύω ότι είμαι έτοιμη να ανταπεξέλθω στις απαιτήσεις της ομάδας σε ένα αρκετά δύσκολο φετινό πρωτάθλημα.
2. Αποφάσισα να έρθω στην Πάτρα για να δουλέψω σε μια ομάδα με πολύ καλό σχεδιασμό και σε επαγγελματικά επίπεδα και για να βοηθήσω και γω με τη σειρά μου να πετύχουμε τους στόχους της ομάδας, δηλαδή την κατάκτηση του Πρωταθλήματος και του Κυπέλλου.
3. Η κατάκτηση του Πρωταθλήματος και του Κυπέλλου Ελλάδος με την Ορμή Λουξ, μια καλή πορεία στην Ευρώπη και να γίνω βασικό στέλεχος της Εθνικής μας ομάδας, ανεβάζοντάς την όσο πιο ψηλά γίνεται.
Ελένη Μούρνου:1. Όταν ξεκίνησα το χάντμπολ κατάλαβα ότι είναι το άθλημα που ήθελα να ακολουθήσω. Στην αρχή ήταν αρκετά δύσκολα αλλά στην πορεία, με κόπο και πολλή δουλειά, απέκτησα πολλές εμπειρίες οι οποίες θα με βοηθήσουν στο μέλλον και στην πορεία μου με τη φανέλα της Ορμής Λουξ.
2. Ο λόγος που αποφάσισα να έρθω στην Ορμή Λουξ είναι ότι αυτή η ομάδα θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερη και να πετύχω τους στόχους που έχω βάλει. Με τη βοήθεια των προπονητών και των συμπαικτριών μου πιστεύω ότι μπορούμε να καταφέρουμε πολλά πράγματα στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.
3. Οι φιλοδοξίες μου είναι σε κάθε παιχνίδι να γίνομαι καλύτερη, να τα δίνω όλα και να προσφέρω όσο το δυνατόν περισσότερα. Ίσως μια μέρα να μπορέσω να παίξω σε μια ομάδα του εξωτερικού. Η ομάδα της Ορμής Λουξ μπορεί να με βοηθήσει να πετύχω τους στόχους μου ως αθλήτρια και μαζί πιστεύω ότι θα πετύχουμε τους στόχους της ομάδας.
Ναυσικά Ματαρώνα:1. Είναι αλήθεια πως οι απαιτήσεις της ομάδας είναι υψηλές. Παρόλα αυτά όχι μόνο είμαι διατεθειμένη να αντεπεξέλθω σ' αυτές αλλά θέτω και τον πήχη πιο ψηλά για τον εαυτό μου.
2. Αρχικά είναι μεγάλη μου τιμή να δεχτώ μια τέτοια πρόταση από την Ορμή Λουξ, μια ομάδα υψηλών προδιαγραφών και φήμης, όπως θα ήταν και για οποιαδήποτε Ελληνίδα αθλήτρια, πόσο μάλλον της δικής μου ηλικίας. Θεωρώ ότι έτσι ανοίγουν νέοι και σημαντικοί ορίζοντες για μένα σε σχέση με το άθλημα, το οποίο αγαπώ και υπηρετώ με παθός.
3. Μέσα από την σκληρή προπόνηση που θα κάνω με την ομάδα ευελπιστώ σε μια ανοδική πορεία σαν αθλήτρια και επιθυμώ να συμβάλω στην επίτευξη των στόχων της ομάδας, την κατάκτηση του Πρωταθλήματος και του Κυπέλλου.
Φωτεινή Νούσια:1. Δεν υπάρχει βαθμός δυσκολίας όταν υπάρχει η θέληση να κάνεις κάτι καλό για κάτι που αγαπάς. Πιστεύω ότι μερικές φορές πρέπει να δοκιμάζουμε ως που μπορούμε να φτάσουμε.
2. Το να έρθω στην Πρωταθλήτρια Ελλάδος σαφώς και είναι μια μεγάλη ευκαιρία για μένα. Αυτό που με έκανε να πάρω την απόφαση να έρθω στην Πάτρα, είναι η επιθυμία μου να αντιμετωπίσω όλες τις προκλήσεις που θα βρεθούν μπροστά μου και να πάρω καινούργιες εμπειρίες από μια ομάδα που έχει κατακτήσει πολλά.
3. Οι φιλοδοξίες μου είναι να γίνω μια παίκτρια αντάξια του ονόματος της Ορμής Λουξ. Επίσης, θεωρώ πως από την ομάδα θα μάθω πολλά και αυτό είναι που με κάνει όλο και περισσότερο να θέλω να ξεπερνάω τον εαυτό μου και να φτάνω όλο και πιο κοντά στα όνειρά μου.
Μαρία Κορομηλά:1. Δεν είμαι στην αρχή της καριέρας μου, έχω ήδη αγωνιστεί δύο χρονιές στην μεγάλη κατηγορία και σε ένα final four Κυπέλλου. Σήμερα νοιώθω έτοιμη να κάνω ένα μεγαλύτερο βήμα στην καριέρα μου και θα το υποστηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις.
2. Έρχομαι στην ομάδα που τα τελευταία χρόνια πρωταγωνιστεί σε Πρωτάθλημα και Κύπελλο Ελλάδος. Πιστεύω ότι στην Ορμή Λουξ θα βρω όλες τις συνθήκες που θα με βοηθήσουν να εξελιχθώ και να αναδείξω τις δυνατότητές μου. Έτσι θα βοηθήσω και εμένα σαν παίκτρια, αλλά και την ομάδα.
3. Οι φιλοδοξίες μου δεν μπορεί να διαφέρουν από τους στόχους της ομάδας. Η κατάκτηση του Πρωταθλήματος και του Κυπέλλου Ελλάδος και όσο το δυνατόν καλύτερη πορεία στην Ευρώπη.
Τέλος, να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ομάδας κ. Ανδρέα Κόγκα και τον προπονητή κ. Ανδρέα Καραβέλα για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου και τις ενέργειες που έκαναν για να με φέρουν στην οικογένεια της Ορμής Λουξ. Επίσης να ευχαριστήσω την προηγούμενη ομάδα μου, τον Παναιτωλικό, που με βοήθησε να φτάσω σε αυτό το επίπεδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου