Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

ΑΛΒΑΝΟΣ: «ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΣΤΗ ΧΑΝΘ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΜΟΥ»

Πηγή:  http://www.handball.org.gr 
Στην επίσημη ιστοσελίδα της ΟΧΕ, μίλησε ο Αλέξης Αλβανός για την μεταγραφή του στην ΑΕΚ. «Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ΧΑΝΘ Γιάννη Σωσσίδη για το αμέριστο ενδιαφέρον που έδειξε στο πρόσωπο μου. Θέλω να κλείσω την καριέρα μου στη ΧΑΝΘ και από οποιαδήποτε θέση να βοηθήσω το σωματείο που γεννήθηκα σαν αθλητής. Είμαι χαρούμενος που πήγα σε μία ομάδα που πρωταγωνιστεί. Η γνωριμία μου με τον Γιάννη Αρβανίτη και η συνεργασία μας στην Εθνική Ομάδα μέτρησε στην απόφαση μου. Στόχοι δικοί μου είναι και της ομάδας, Πρωτάθλημα και Κύπελλο και καλή πορεία στην Ευρώπη. Γνωρίζω την ατμόσφαιρα που δημιουργούν οι οπαδοί της ΑΕΚ και πιστεύω ότι θα μας στηρίξουν και τη φετινή σεζόν».
*Από τον Πανελλήνιο έγινε γνωστό ότι απέκτησε με υποσχετική τον Παναγιώτη Βασιλόπουλο από την Αναγέννηση Βύρωνα, τους Νίκο Βάσαλο, Δημήτρη Κάτρη, Γιώργο Καρβέλη από τον Δούκα, τον Γιώργο Χελιώτη από Δικέα και τον Γιάννη Αϊβάζη από την ΑΕΚ με ελευθέρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου