Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015

Στον Διομήδη ο Κοτανίδης

Πηγή: http://www.sport-fm.gr/
Ο 23χρονος πορτιέρο «έκλεισε» στην ομάδα του Άργους σύμφωνα με πληροφορίες του sport-fm.gr

Νίκος Λοϊζος- Κώστας Κοτανίδης θα είναι το δίδυμο τερματοφυλάκων στον Διομήδη Άργους για τη σεζόν 2014-2015 ή τουλάχιστον αυτή είναι η πρόθεση των «Λύκων», αφού η παραμονή του Νίκου Λοίζου, όπως κάθε χρόνο εξαρτάται και από τον Φοίβο Συκεών, στον οποίο ανήκει ο παίκτης.
Η περίπτωση του Κοτανίδη βέβαια είναι πιο απλή, αφού είναι ελεύθερος να διαπραγματευτεί με όποια ομάδα επιθυμεί και σύμφωνα με πληροφορίες το Άργος θα είναι ο επόμενος σταθμός της καριέρας του.
Ο 23χρονος (1,85 μ.) τερματοφύλακας είναι γέννημα θρέμμα του ΓΑΣ Κιλκίς και έπαιξε εκεί όλα τα χρόνια με εξαίρεση τη σεζόν 2013-2014 που ήταν στον Αερωπό Έδεσσας. Την περσινή χρονιά επέστρεψε και πάλι στον ΓΑΣΚ. Μάλιστα την τελευταία διετία κατάφερε δύο φορές να αναδειχθεί MVP την 8η αγωνιστική στο περσινό πρωτάθλημα και την 12η αγωνιστική τη σεζόν 2013-2014.
«Για κάθε αθλητή είναι μεγάλη τιμή να εντάσσεται στο δυναμικό του Διομήδη. Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω γίνει κι εγώ κομμάτι του συλλόγου. Ευχαριστώ τον νέο μου προπονητή Κ. Δημητρούλια για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου. Από την μεριά μου θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να φανώ αντάξιος στις προσδοκίες του προπονητή και του συλλόγου», σχολίασε στο sport-fm.gr ο νεαρός αθλητής, ενώ σύντομα αναμένεται και επίσημη ανακοίνωση από τον Σύλλογο.
Από κει και πέρα ο Διομήδης είναι σε διαπραγματεύσεις για την παραμονή του Σέρβου Λούκα Ντάσεβιτς, ενώ βρίσκεται σε αναζήτηση δεύτερου ξένου για τη θέση του δεξιού ίντερ, αφού ο Νίκολα Μίτροβιτς –με τον οποίο αρχικά είχε συμφωνήσει- τελικά επέλεξε τα… πετροδόλαρα του Ντουμπάι.
Κωνσταντίνος Χατζηδημητρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου