Σάββατο 2 Αυγούστου 2014

Στον Ποσειδώνα Παπαδιονυσίου, Χερουβείμ και Τοκατζόγλου

Πηγή: http://hatzi-handball.blogspot.gr/
 
Το τμήμα Χάντμπολ του Ποσειδώνα Λουτρακίου προχώρησε σε τρεις ακόμα μεταγραφές ύστερα από αυτή του Μάρκου Οικονόμου, αποκτώντας από την ΑΕΚ τον διεθνή με την Ανδρών πίβοτ Τάσο Παπαδιονυσίου, τον διεθνή με τη Νέων αριστερό ίντερ Σπύρο Χερουβείμ και τον δεξιό ίντερ Βασίλη Τοκατζόγλου από το Κιλκίς. Σε δηλώσεις τους στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου aoposeidon-handball.gr οι νεοαποκτηθέντες αθλητές δήλωσαν τα εξής:
Τάσος Παπαδιονυσίου: "Στόχος για φέτος είναι να μπορέσω να βοηθήσω την ομάδα μου στο να κάνει μια αξιοπρεπή πορεία σε όλες τις διοργανώσεις. Ευχαριστώ τον νέο προπονητή μου για την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπο μου."
Σπύρος Χερουβείμ: "Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω την προηγούμενη ομάδα μου για τις εμπειρίες που απέκτησα αλλά ήρθε η στιγμή να κάνω μια νέα αρχή και είμαι χαρούμενος που ο Ποσειδώνας Λουτρακίου είναι η ομάδα που θα γίνω μέλος της. Έχει δείξει με την μέχρι τώρα πορεία της στην Α1 Εθνική ότι θέτει υψηλούς στόχους μέσα από πολύ δουλειά. Είμαι διατεθειμένος να δουλέψω αρκετά ώστε να βοηθήσω την νέα ομάδα μου να πρωταγωνιστήσει στον Ελληνικό χώρο. Θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ ώστε να η παρουσία μου να ενισχύσει ουσιαστικά την ομάδα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο Εξωτερικό. Ευχαριστώ τον νέο προπονητή μου για την εμπιστοσύνη του."
Βασίλης Τοκατζόγλου: "Ευχαριστώ το σωματείο μου που με άφησε να είμαι μέλος της οικογένειας του Ποσειδώνα.Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια μου για την στήριξη τους και ελπίζω και εγώ με την δική μου παρουσία να βοηθήσω το έργο του προπονητή μου.Ξέρω ότι πρέπει να προσπαθήσω αρκετά και είμαι έτοιμος να το κάνω. Ευχαριστώ και την διοίκηση του Ποσειδώνα που με αγκάλιασε και με εμπιστεύτηκε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου