Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014

ΑΕΚ: Ανακοίνωσε Χατζηκωνσταντίνου και Ν. Τσιλιμπάρη

Πηγή: www.enwsi.gr
 
Δυο ακόμα προσθήκες στο ρόστερ της πραγματοποίησε η ΑΕΚ που ήρθε σε συμφωνία με τον αριστερό εξτρέμ του Διομήδη Νίκο Χατζηκωνσταντίνου και τον τερματοφύλακα του Πανελληνίου Νίκο Τσιλιμπάρη ο οποίος θα συμπληρώσει την τριάδα των τερματοφυλάκων μαζί με τον αδερφό του, που έμεινε στην Ένωση και τον Κότσιρα.
Ο Νίκος Χατζηκωσταντίνου μίλησε στην εφημερίδα «Ώρα των σπορ» για την νέα σελίδα στην καριέρα του με τα «κιτρινόμαυρα», για το κίνητρο που έχει για να αγωνιστεί και δεν έκρυψε την χαρά και την ικανοποίηση για αυτή την επιλογή του.
«Ήθελα να συνεχίσω την καριέρα μου σε μια μεγάλη ομάδα και δεν θα μπορούσα να επιλέξω κάτι καλύτερο από την ΑΕΚ. Είμαι πολύ χαρούμενος που έρχομαι στην ομάδα με τον καλύτερο κόσμο. Είμαι έτοιμος για να κολυμπήσω στα …βαθιά και να βοηθήσω την «Ένωση» στην επίτευξη των στόχων της», τόνισε αρχικά ο νεοαποκτηθείς παίκτης της ΑΕΚ.
Στη συνέχεια, σε ερώτηση που του έγινε, για το αν έχει άγχος, ο Χατζηκωσταντίνου απάντησε: «Δεν υπάρχει άγχος. Αντίθετα έχω ένα επιπλέον κίνητρο για να δουλέψω και είμαι αποφασισμένος για να εκμεταλλευτώ κάθε ευκαιρία που θα μου δοθεί. Έπαιξε σημαντικό ρόλο το γεγονός πως φέτος η ΑΕΚ θα στηριχτεί περισσότερο στα νέα παιδιά. Μίλησα και με τον προπονητή, μου είπε κάποια πράγματα και δεν θα μπορούσα να αρνηθώ αυτή την πρόκληση. Ακόμα δεν γνωρίζω ακριβώς τι στόχους θα θέσουμε αλλά σίγουρα δεν με τρομάζει ο πρωταθλητισμός. Έχω υπάρξει σε ομάδες που κάνουν πρωταθλητισμό, γνωρίζω καλά την νοοτροπία και τον τρόπο δουλειάς και είμαι έτοιμος για να βοηθήσω την ΑΕΚ είτε πάει ξανά για πρωτάθλημα είτε για μια σταθερή πορεία».
Τέλος, ο νέος δεξιός εξτρέμ της Ένωσης έδειξε πως εκτιμάει τους συμπαίκτες του, την ομάδα και τον κόσμο της ΑΕΚ : «Είμαι χαρούμενος που θα είμαι σε μια ομάδα με συμπαίκτες όπως ο Μπακαούκας, Τσαούσης, ο Παπαδόπουλος και τα υπόλοιπα παιδιά. Μακάρι να έχουμε μια καλή σεζόν και να δώσουμε χαρά στον κόσμο μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου