Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

O Λεωνίδας στον Δικέα

Η Αναγέννηση Βύρωνα τελικά υποχώρησε στο αίτημα του Αντώνη Λεωνίδα για απελευθέρωση του από την ομάδα και έτσι ο 29χρονος πλέι μέικερ θα συνεχίσει στο Δικέα.

Ο Αντώνης Λεωνίδας σχολίασε στο sport-fm: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα είμαι μέλος αυτής της ομάδας. Δείχνει με τον σχεδιασμό που έγινε ότι θέλει να προσφέρει πράγματα στο ελληνικό χάντμπολ. Θα βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις στους στόχους της ομάδας που είναι πρωταγωνιστικοί. Χαίρομαι που θα συνεργαστώ ξανά με αθλητές που έχω συνεργαστεί ξανά και τον κουμπάρο μου Θοδωρή Γκέρτσο που με πάντρεψε. Ευχαριστώ την διοίκηση του ΙΕΚ Ξυνή που με εμπιστεύτηκε και τον Παναγιώτη Ιατρούδη με τον οποίο οι σχέσεις μας είναι πλέον σε άλλο επίπεδο και όχι μόνο μεταξύ προπονητή- αθλητή. Εύχομαι σε όλους αθλητές συναδέλφους μου καλή χρονιά γεμάτη υγεία και επιτυχίες. Τέλος η πιο hot μεταγραφή της σεζόν δεν έχει σχέση με αθλητές…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου